Do you hear the people sing?

Standard

Vreau sa ma duc la opereta la Romeo si Julieta si in Herastrau pe 9 mai, la concertul „Asculta, simte, descopera!” (cu ocazia Zilei Europei). Astept concertul Depeche Mode; ascult Sounds of the Universe si mi se pare bizar si ne-Depeche. Citesc Orson Scott Card, cartea cea noua al carei titlu l-am uitat – si-mi place. Sunt enorm de fericita ca merg la Paris in august!

Cam asta; in rest o stiva de carti pe masa (acuma iau si de la British Council… e o abundenta strivitoare), un to-do-list pe care inca nu l-am deschis pe ziua de azi si multe zambete.

Sunt fericita rau de tot ca am gasit un mosulica croitor (cica are 80 de ani), care repara absolut divin pantalonii rosi intre picioare. Presimt ca o sa fac ceva economii la haine in vara asta!

Sa aveti o duminica minunata si o saptamana vesela!

3 răspunsuri »

  1. da…ce cantec frumos! l-ai cautat mult? ca eu nu am avut timp nici sa manc apoi sa caut…sunt insa tare fericit ca am coperta la cartea mea si cat de curand voi avea si lucrarea cu apoape 300 de pagini.

  2. cum sa-l caut? pai il aveam in bookmarks de cand am inceput sa-l cantam :)

    abia astept sa-ti iasa cartea, doctore! :*

    @maria – nu ca e super catchy si-ti ramane in cap? ;)

Lasă un răspuns

