Da dependenta

Standard

de dor de jale de haiducie de catanie – cine mai stie de cate feluri sunt baladele populare?

internetul da dependenta, am intrat la 8 si acum e 11:20 si abia tin ochii deschisi, dar nu inchid nici o fila, sa nu-mi scape ceva

gripa „porceasca”, cum ii zice frate-meu, e o porcarie – poate pana la urma Jose are dreptate sa se sperie? oricum sunt de parere ca panica e o idee proasta, deci sa stam calmi

pe facebook un fost elev din cosbuc… dar atat de fost incat cred ca au trecut vreo 10 ani de cand i-am fost profa. ma simt bizar, de parca s-au legat doua capete peste mijlocul de ipsos, lol

azi din greseala am luat liftul pana la et 2 – usile s-au deschis si am vazut o hala mare, open space… oameni la computere, o sefa in fusta aplecata matern peste umarul unui angajat new entry si pe perete valorile firmei… am avut un dejavu puternic

firma la care aveam eu treaba era la et 3; atmosfera acolo e diferita

cred ca e cazul sa repet ca sunt fericita si incantata de jobul visurilor mele :x

si in august plec la pariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, oh, Jean-Pierre! [daca citeste Mihai, lol inca o data pentru banc :))))]

je vous embrasse, inchid calculatorul, adio, de data asta chiar inchid, pa, groaznic, maine la 6, com’e possibile, nu, stai, sa dau publish, acuma, staaaaai….

in cat suntem maine?

3 răspunsuri »

  1. Internetul este un oracol cu raspunsuri subtile. Mai sunt si balade de primavara. N-are dreptate, gripa nu face riduri. Fosilele sunt conservate temporar in ipsos, pentru a putea fi transportate in siguranta pana la descarcerare din stratul de sedimente, a zis si la tv. Mai sunt multe zile pana la Paris, acolo atmosfera este diferita.

Lasă un răspuns

