Depeche Mode, shopping si uichend

Standard

Ascult „Wrong”, de pe „Sounds of the universe”. Nu-mi place in mod deosebit, dar imi plac „Peace” si „Come back”. Azi e ziua lui Dave si e  weekend Depeche Mode pe Europa FM.

In ultima saptamana am ajuns in doua locuri noi de shopping: la C&A si la outletul din Militari. La C&A am fost incantata: e ca-n Germania, doar ca e Romania. Mi-a placut tot – hainele, preturile, atmosfera, vanzatoarele care nu sunt cu ochii pe tine, ochelarii de soare, palariile, cabinele de proba si bluza maro din panza topita pe care mi-am cumparat-o in cele din urma. A fost minunat!

La outletul Militari (West Park) mi-a placut aspectul de Parndorf, casutele si felinarele, dar nu mi-au placut produsele. Cam deloc.

Raman deocamdata cu C&A, Debenhams si Promod.

5 răspunsuri »

  1. ti-am postat pe FB setlistul, pregateste-te!!! mai sunt patru zile. am pus si pozele de la tel aviv (cele de la concert, cele cu mine ;;) poate maine).

    >:D<

    O.

    P.S. ‘Peace’ e in mod clar preferata mea de pe S.O.T.U., dar live n-a mers la Luxembourg asa ca a modificat-o dragul de Dave pentru Israel. Nu mi-am dat seama ascultand-o in varianta de studio, dar e aproape imposibil de sustinut live. Cum arata modificarea, vei vedea sambata :)

  2. Chrisss, am facut rost de bilete pe gazon B. Ne vedem acoloooo! Sa ascultam pana la refuz S.O.T.U pana atunci, ca sa fim cu temele facute. Puup.

  3. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ascult SOTU incontinuu de vreo cateva zile si deja sunt in faza aia in care imi spui un titlu si stiu sa-ti lalai melodia :)) deci fac progrese, le deosebesc si tot

    abia astept!! reach out and touch Dave :xx

    vine si madek, ofcorse, nu?

  4. P.S. pentru Octavian: am vazut pozele si vreau la Tel Aviv! (are o mare superba!!) Si-n plus mai vreau si-un tricou cu Depeche, bine ca mi-ai adus aminte ;))

Lasă un răspuns

