Crazy little thing called love

Standard

… si eu ce ma fac sambata daca nu canta?

:(((

8 răspunsuri »

  1. cred ca te-ai descurcat si fara depeche…eu cel putin m-am chiorat la eurovision…si am votat pt rep.moldova si pr armenia lu krantz de a carui insistente nu mai scapam. oricum, sper ca te-ai distrat binisor si ca ai fost ok dupa cele petrecute in ultimul timp…ai grija de tine

  2. Monosux, nu m-am uitat la ghidul autostopistului (dealtfel nici n-am citit)…

    Jane, imi doresc din suflet ca anularea sa fie o amanare – chiar si pe anul viitor, dar amanare

    Octavian, pana la urma tu esti cel mai castigat :)

    Vio, am devenit fan supa de pui :D

  3. Hmm, ce frumos e Dave :”> Inca o data, Chris: REACH OUT AND TOUCH DAVEEEEE!!!

    puuuuup, mi-a parut bine ca te-am vazut; i-am zis si Balauricai de aventurile noastre cu muzeele si a spus ca ii e dor de noi :P

  4. Fii antena: tocmai ce au zis acum la radio ca o sa se reprogrameze concertul pentru iulie sau septembrie ;)) asa ca mai avem o sansa sa il vedem pe Dave.

Lasă un răspuns

