Plena de Seny

Standard

Am fost bolnava, m-am tuns, mi-am facut ordine in carti, am corectat teze, am facut sport, am mers la muzee, am baut cafea, am jurat sa nu mai calc la Cafepedia (= cei mai nesimtiti chelneri din Bucuresti, indiferent de locatie), am citit „Trei dinti din fatza”, nu am deschis calculatorul, am ascultat Raimon, am fost la British Council, am plans, mi-am depus declaratia de venit, am multumit, am ras, nu am vazut Eurovision (nu ma mai intereseaza de ani de zile), am mers cu metroul, am sters praful, m-am vazut cu multe fete care se numeau toate Madalina, Raluca si Elena :)), n-am avut Depeche, mi-am jurat sa recomand taxi Next oricui ma citeste pe blog, am vazut tablouri de Iser si Pallady, am visat la Paris, am cantat, n-am avut chef, am vorbit mult, mi-au amortit mainile si degetele, am zambit, mi-am scos adorabila geanta de vara la plimbare, am mancat la preferatul meu Il Calcio (o supa nu asa de preferata, pe care n-o voi repeta: minestronne), m-am gandit la Mihai, am decis sa recomand cafeneaua Cabinet de pe 1 mai oricui imi citeste blogul, m-am luat cu mainile de cap, am scris in jurnal, mi-am jurat multe lucruri pe care nu le voi duce la indeplinire, am mers pe strada urland (fara sonor) de durere, am revazut-o pe Getitza dupa nustiucata vreme :x (nu si pe Tops, din pacate…), m-am gandit la Octavian, mi-am facut ordine in colectia de pixuri, am facut poze, n-am vorbit cu Jose, am vazut poze frumoase din Segovia, mi s-a recomandat cu caldura un aparat numit vacuum, am visat la Paris si la mare, nu m-am vazut cu Marius & Irina, am scos carti de care nu mai am nevoie ca sa le dau, am baut 3 litri de apa si supa pe zi, nu m-am putut ridica din pat, am ragusit, m-am parfumat cu Bulgari de ceai alb pe care-l ador, am mers cu taxiul, mi s-a facut lumina in minte, l-am vazut pe Pisi (cu care n-am schimbat mai multe de doua vorbe), am mancat multa supa, am avut halucinatii, am fost la Mega Image, am [re-re-re x 100] citit „Panza de paianjen”.

N-am facut meditatie (trebuia sa fac perfectul compus).

4 responses »

  1. ce frumos… :) [prima oara am mancat un ‘f’ de foame si mi-a iesit „ce rumos”!!! nu-i asa ca e frumos sa zici „ce rumos”???]

    ce bine mi-a parut ca ne-am vazut si mi-ai povesttit muuuulte lucruri frumoase!…
    i missed u sooo much!…
    pup!
    pup!
    pup!

    :*
    getitzul-verde-de-padure

    p.s. cum, nu te-ai mai vazut cu tops la noaptea muzeeeeelor???? uff!!

  2. eu am citit pentru prima data de curand panza de paianjen
    atmosfera pe care o creeaza acea carte e minunata.
    orice citesc acum tind sa compar si ies in pierdere

Lasă un răspuns

