Dolça Catalunya, pàtria del meu cor

Standard

Asa cum se intampla uneori, lucrurile se leaga.

Deschisesem blogul ca sa scriu despre acest articol al lui Josep Pla despre Raimon pe care tocmai l-am descoperit. Cei doi mari catalani din viata mea (ar trebui sa zic „uriasi”) chiar s-au cunoscut. Raimon avea vreo 22 de ani (acum are 69), Josep Pla avea deja peste 60. Articolul l-am gasit cautand o pagina cu informatii despre concertele lui Raimon. Imi doresc enorm sa asist la un concert al lui.

Chiar cand ma gandeam sa scriu asta si mintea-mi ratacea prin Barcelona, literatura catalana si toate amintirile legate de asta, primesc pe mail un anunt – o invitatie pe care o asteptam de anul trecut:

Scriitorul catalan Jaume Cabré în România

În zilele de 2 şi 3 iunie 2009, scriitorul barcelonez Jaume Cabré va participa, la Bucureşti şi Giurgiu, ca invitat  al Editurii Meronia si al Primăriei oraşului Giurgiu, la lansarea ultimului său roman apărut în limba română, Vocile lui Pamano, în colecţia Biblioteca de Cultură Catalană a Editurii Meronia, în traducerea Janei Balacciu Matei .

Frumos, nu?

Daca stie cineva de unde pot afla despre concertele lui Raimon, pls spuneti-mi si mie! Moltes gracies.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

