N-am castigat la 6/49

Standard

Se pare ca mai am inca de muncit pentru bani; castigurile usoare si uriase m-au ocolit de data asta. A fost prima data cand am jucat si nici macar proverbialul noroc al incepatorului nu si-a aratat chipul. Tot ce-mi doresc e sa vina hartiuta care-mi da dreptul la imprumutul de la banca si sa vina imprumutul si sa iau masina. Fiecare pas pe care-l fac pe jos (ieri am umblat jumate de Bucuresti), il fac cu gandul la ea :xxx

Sunt multumita pentru ca mi-am facut ordine si am un dulap nou, de la ikea si o masuta draguta si maine nu merg la scoala.

Ma bucur ca vine vacanta si merg la Paris! (mi-am luat carte cu Parisul, am si harta)

Incepand de azi joc in rolul Alba ca Zapada – m-am vopsit in cea mai intunecata culoare pe care-am gasit-o. Parul meu e acum saten inchis acaju si-mi place la nebunie!

Am terminat „Istoria iubirii” – mi s-a parut ca se termina cam brusc, dar e o carte mi-nu-na-ta.

Vreau.si.eu.sa.scriu.o.carte.

Am visat ca primisem un pix mic care se facea telescop. Si cu el dadeam norii la o parte (se simtea, asa, ca opun rezistenta) si priveam luna si planetele. Puneam ochiul la capatul pixului si apareau craterele de pe luna. Eram foarte fericita cu pixul meu.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

