Minuni si mizerii. Parada Gemenilor

Standard

Aliteratie in m. Cred ca se numeste consonanta or sth. Prin vulturi vantul viu vuia. Fata fostului fierar Fanica face fasole fara foc fiindca focul face fum. Mi-e dor de Mih (e-n Ielvetia, unde era sa ajung si eu for the 2nd time, da’ n-a fost sa fie. Nici cu Grecia nu mi-a iesit… I guess I’ll always have Paris :x). Asta-i viata. De la o vreme zic asta foarte des; habar n-am de unde am luat-o.

Oricum: e 1:22, am condus, maine ma vad cu Octavian (yay!), duminica merg la un recital de canto clasic si, intre timp, am de tradus 49 de pagini prost platite, care-mi vor acoperi o parte din sederea la Paris. Dar cine o sa vada Tour Eiffel pe geam? Exact.

Suntem fitzoaseee!

Minuni:

  • ING s-a miscat super rapid (e foame de baaani!) si mi-a dat creditul in 2 zile. Asa ca in scurt timp vine masina! Brum-bruuum!
  • A venit traducerea asta exact la fix si parca se intrezareste si jobul de vara la care visam pe Twitter. Asa da.
  • Am citit Jurnalul Oanei Pellea si o iubesc (o sa mai scriu despre asta).
  • Conduc bine pentru un om care n-are nici 10 ore de condus (aviz Alex ;))
  • Mi-a aparut traducerea la RAO. Cautati in librarii Josep Pla, Strada Ingusta. O sa va plictisiti pe cinste! Sau poate o sa va placa :)

Mizerii:

  • Nu primesc niciun ban pe traducere deocamdata. E criza.
  • Intre soferii din Bucuresti sunt multi bezmetici. Eu ii ignor elegant, ei claxoneaza marlaneste. Asta e: sunt femeie la volan! Analyze that :D
  • Unii oameni cu bani isi inchipuie ca totul e de vanzare numai fiindca ei au portofelul plin.

In alta ordine de idei, vreau sa va spun ca urasc cu pasiune crucile de mort din intersectii. La Dristor e una dedicata unui tanar, Gyovanny [ouch!], mort, probabil, intr-un accident de trafic acolo, in zona. Deprimant, dezagreabil si nepotrivit cu un spatiu public. Are cineva idee cum apar crucile astea? Se obtine o aprobare de la Primarie? Pe bune, e sinistru.

Dar sa nu devenim macabri. Nu mai macabri decat Primaria, in orice caz.

Mai bine ii zicem la multi ani lui Vio si multa intelepciune, sanatate si incredere in el. Pentru ca merita :)

Si la multi multi multi ani fericiti dragului Hugh Laurie, pentru ca si el ieri a atins o juma de secol :xxx

Si la multi ani lui Jose Antonio, pentru ca deja am intrat in ziua lui! (chiar daca nu citeste)

Si cu asta se incheie parada gemenilor din aceasta seara. Alles gute und bis bald.

8 răspunsuri »

  1. felicitari pt obtinerea creditului! si pt planurile de paris! pt aparitia cartii traduse (dar hai si cu banii!)
    l-am cunoscut si eu pe octavian zilele astea (si ne-am si conversat putin ieri) si venise vorba de tine. e misto cand afli de la cunostinte intamplatoare ca oamenii pe care-i citesti si care-ti plac chiar sunt oameni frumosi! o saptamani frumoasa, smilla!

  2. Multumesc, Jane! Si tie o saptamana minunata si la tot mai multe astfel de descoperiri frumoase :) M-am bucurat tare mult sa ma reintalnesc cu Octavian zilele trecute :)

  3. Ma alatur si eu grupului admiratoarelor lui Octavian si a Oanei Pellea :). Chiar sunt curioasa cum ai receptat jurnalul; voiam si eu sa scriu si mi s-a parut o impietate, mai ales ca cere atat de ferm sa nu fie judecata, asa cum nici ea nu judeca, drept care ma abtin. Dar sunt curioasa sa vad gandurile tale…:)

  4. am plans, am plans foarte mult
    si mi-a venit sa-i spun ca eu o iubesc si ca nu e singura
    si pe urma m-am speriat de asa o indrazneala si am mai plans o tura…

    de aceea nici nu pot sa scriu despre jurnal
    vreau sa merg samabata la Bookfest la lansare, ce zici, o sa fii pe acolo? :)

  5. cred ca ar trebui sa scrieti despre jurnal…ca nu o judecati….doar scrieti despre si cred ca f important sa scriem despre lucrurile de valoare.Altfe, vor scrie tot…ceilalti despre non valori….

Lasă un răspuns

