smilla@googlepages

Standard

Google mi-a scris ca inchide google pages si dezvolta google sites si deodata m-a lovit amintirea: eu am scris pe google pages! Am rascolit, am gasit, am citit… nu e super-minunatia pe care mi-o aminteam (cand le-am scris mi s-au parut mai poetice, acuma mi se par niste texte fortate, dar mi-amintesc in ce stare de spirit eram cand le-am produs):

http://chrismilla.googlepages.com/home

Am o traducere de facut, de aceea fac orice altceva. :D

2 răspunsuri »

  1. salut,

    am citit pe nerasuflate – super.

    spor cu traducerea- poate te apuci inainte de maine seara la ora 9 (banuiesc ca deadline-ul e luni dim ?) :)

    numai de bine,

    Andra

  2. Hahaha, Andra, m-am apucat de ieri si m-am intrerupt din orice, am sentimente de vinovatie mega, dar totusi azi am fost la un recital al unei eleve… si la street delivery pe artur verona… just me and my procrastination :)))

    Merci de comment >:D<

Lasă un răspuns

