Je hais les dimanches

Standard

Vecinii mei uda curtea cu furtunul. De peste gard se aude Julio Iglesias. Eu beau cafea (mda, la ora asta) si traduc.

La fiecare traducere am aceeasi senzatie de sesiune. Vreau si n-am rabdare. Imi place, dar mi se face brusc foame, sete, somn, sau ma suna cineva si trebuie (musai) sa ne vedem. Imi place sa caut cuvinte, imi place sa le potrivesc in limba cea noua si sa apara un text care pana atunci nu exista. Imi place sa le confrunt in mai multe dictionare, acolo unde nu sunt sigura, ca sa gasesc cea mai buna solutie. Dar cand lucrurile inainteaza cu o pagina pe ora, deja innebunesc si as vrea sa fac orice altceva, chiar si sa dau cu furtunul in curte.

Imi doresc vacanta ca sa nu ma mai trezesc la 6 jumate si sa pot traduce noaptea, cand e liniste.

Imi doresc masina ca sa merg la salina, la Balcic, pe Transfagarasan si la Cheile Shodolului.

Lasă un răspuns

