Spread the love

Standard

Motto:

Los activos y pasivos por impuestos diferidos, originados por operaciones con cargos o abonos directos en cuentas de patrimonio, se contabilizan también con contrapartida en patrimonio neto.

Traduc. Dar si beau cafea, mananc (enorm, in draci mi-e foame), imi asez masa, calculatorul si cana cu ceai, vorbesc cu Livia, ma gandesc la masina, imi socotesc in cap datoriile, ma gandesc la mielul lui Vio, caut in jdemii de dictionare, invat finante si contabilitate, ma gandesc ca as citi, as dormi sau as face orice altceva si visez la Muzeul de Geologie de maine.

In curand fac un an de cand am fost la interviu la scoala. Nu le spuneti colegilor, dar am de gand sa duc prajituri ;)

Azi la horoscop mi-a zis sa spread the love. Bine, mi-a mai zis si ca voi stumble upon the man of my life, just because i will be in the right place at the right time, dar avand in vedere ca-si inchisa in casa cu traducerea, asta e cam greu sa se indeplineasca, lol.

Faza zilei de azi:

La poarta suna o batranica. Deschide tata. E Maria, mica, sfrijita, cu niste ochelari cat tot capul si basma, babuta de la lumanari, prietena lui mamaie.

– Domnu’, io am venit sa va aduc datoria, graieste si-i intinde 35 de lei. Aveti aici trei sute cincizeci de mii pe care mi i-ati dat.

– Cand vi i-am dat? se mira tata.

– Demuult, cand traia a batrana. Dar n-am avut si acuma am si am venit sa vi-i aduc. Ca sa stiti ca eu sunt femeie cinstita!

„A batrana” a facut anul asta, saraca, 5 ani de cand nu mai traieste. Dar Maria e femeie cinstita si acum a avut, acum a adus. :)

P.S. Desigur, tata i-a zis sa pastreze banii!

5 răspunsuri »

  1. Deci maine din nou prajituri :) Parca ieri te-am vazut prima oara, a zburat anul asta!!! Ce sa zic, nu vreau sa-ti fac urari, ci doar sa-ti spun ca parca esti dintotdeauna la marcu’ si ca ne bucuram sa te avem printre noi! Pupici! (si spor la traducere)

  2. Chiar ca a zburat! Dar acum zilele astea imi amintesc foarte mult de atmosfera care era cand am venit eu la interviu. Credeam ca am data exacta intr-un caiet, dar scrie doar „luni, ora 11, interviu” :) Asa ca va fi surpriza cand aduc praji!!!

    P.S. Si eu ma bucur mult ca va cunosc! >:D<

Lasă un răspuns

