Cu controlori

Standard

Aveam de gand sa povestesc patanii din RATB (m-a prins controlul de vreo 4-5 ori si de 2 ori chiar am si platit amenda), dar nu mai am chef. Am racit si nu-mi arde de nimic. Mai ales ca si masina intarzie o saptamana, ceea ce ma cam supara…

Oricum am avut niste zile de kkt, pline de nervi si de nesimtire; n-am chef sa mai vorbesc nici de controlori, nici de pilotul care a facut infarct in zbor.

Deci, daca aveti povesti cu controlori, go ahead.

4 răspunsuri »

  1. mda, iti dai seama ce nervoasa eram? :((

    acum mi-am revenit in forma optimista, poate pana la urma scriu si povestile cu controlori, ca vad ca nimeni nu se-ndeamna.

  2. sper ca n-ai avut si tu parte de un „tratament” asemanator. Am postat zilele trecute ceva in legatura cu asta. Sper totusi ca la tine a fost mai bine:P
    astept post-ul respectiv

  3. am citit acum experienta ta cu controloarele. Pe mine m-au prins fara bilet de trei ori: prima data am platit un sfert de amenda (eram cu o colega si ne-a dat o singura amenda la amandoua, care s-a injumatatit pentru ca eram eleve), a doua oara m-a lasat in pace dupa minime tratative (n-am buletin, n-am bani, n-am nici geanta, cobor la prima si o iau pe jos), iar a treia oara s-a dovedit ca erau falsi controlori, niste tigani care m-au lasat fara „amenda” de 30 de lei si mi-au dat in schimb o adeverinta de calatorie cu care am mers o luna si ceva gratis pe toate mijloacele de transport. Pe urma mi-am facut abonament si-am dat adeverinta mai departe, la prieteni.

    Acum merg rar cu transportul in comun, dar nu mai merg fara bilet. Mi se pare civilizat sa compostezi, exista portofel electronic, iar eu nu mai sunt demult studenta sa nu-mi permit sa dau 1,3 lei pe un bilet. :)

Lasă un răspuns

