Bookfest 2009

Standard

La Bookfest a fost animatie multa, caldura si inghesuiala, ca in toti anii (bine, parca mai respirabil decat in alti ani). Daca miercuri am cheltuit dintr-un foc 150 de lei, azi mi-am luat doar 100 la mine si m-am intors fara. :)La Nemira mi-am luat „Ghidul autostopistului galactic” (pe care nu l-am citit inca) cu 10 lei. La Booklet mi-am luat niste fise geniale de engleza si de romana, cu 5 lei bucata. La Elena Francisc, doua carti cu 10 lei fiecare. Numai chilipiruri. E drept ca nici nu-mi propusesem sa-mi iau ceva serios; daca miercuri m-am dus tinta dupa „cartea mea”, adica traducerea din Josep Pla de la RAO, azi voiam doar s-o vad pe Oana Pellea. Si am vazut-o si am plans si mi-a dat autograf si i-am zis ca am plans si mi-a zis „Nu mai plangeti, fetelor!” pe un ton excedat, de parca toate doamnele si domnisoarele ce ma precedasera i-ar fi spus acelasi lucru. Poate ca-i si spusesera: cartea e foarte trista, desi ea ne-a spus ca e un om vesel.

Am racit, sunt obosita si nu mai vreau sa am nasul infundat. Am uitat sa-l sun pe Josecin si ma simt vinovata.

Am o tona de carti de citit pe vacanta.

L-am ratat la mustata pe Alexandru Tomescu si al sau Trio in piata revolutiei, la festivalul de muzica de acolo. Ce ciuda mi-a fost!

Da, trebuie sa scriu despre Oana Pellea, despre Josep Pla si despre controlori. Cel putin. Dar nu acum.

Cudi nocht.

3 răspunsuri »

  1. Am fost si eu ieri acolo :) m-am procopsit doar cu 2 carti si un ghid turistic pentru Roma, asta pentru ca mi s-a parut prea mare agitatia si nu am avut rabdare sa analizez toata oferta. Sper sa te simti mai bine, puuup

Lasă un răspuns

