Amar(nic)

Standard

Ma doare capul. Simt ca sta sa explodeze. La fiecare miscare a ochilor am senzatia ca vor sari din orbite, iar in ceafa ma apasa zeci de tone. Ma doare lumina alba a ecranului; mi se pare ca-mi trimite sageti direct in frunte.

E primul weekend din vacanta. O vacanta care a inceput deprimant, cu lacrimi si nervi, pentru ca jobul de vis e asa doar in imaginatia mea generoasa. Si totusi sunt recunoscatoare pentru oamenii pe care i-am cunoscut acolo.

4 răspunsuri »

  1. :( Imi pare rau daca lucrurile nu merg bine la MT. Culmea, chiar azi ii povesteam mamei despre tine si cat de misto e sa lucrezi in invatamentul privat. Anyhow, daca lucrurile chiar nu o sa se indrepte, it’s really their loss. Scoli private mai sunt ele, Chrismille doar una. :*

  2. lucrurile nu merg bine, economic vorbind, niciunde. :( oricum, trag sperante ca va fi mai bine. Si-ti multumesc pentru ultima fraza, really made my day :”> >:D<

Lasă un răspuns

