Cosmetice

Standard

Plasturii de scos punctele negre de pe nas nu functioneaza.

Deodorantele de la Garnier mineral sunt geniale, dar se termina in doi timpi si trei miscari.

Cosmeticele de la Marea Moarta (-417 se cheama firma) care se vand in Unirea si Carrefour Orhideea sunt super misto. In acest moment am pe fata o masca de namol care-mi da senzatia ca mi-am atins visul si-s negresa, finally (cred ca-s inversul lui Michael Jackson, lol) si mainile imi miros a lotiune de corp cu mango si kiwi. Super misto, super hidratant!

Nimic altceva de adaugat decat ca-i multumesc Liviei… mult de tot! :x

Un răspuns »

  1. cosmetica este unul dintre domeniile in care psihologii au succes sunt unii care evita psihologii si apeleaza la cosmetica bine ca nu sunt fata dar sunt si altii care evita psihologii si apeleaza la farmacie. Le recomand sa apeleze la o fata.

Lasă un răspuns

