Ice Age 3D si Pandavision 6D

Standard

Noile tehnologii ruleaza. Watching movies has come a long way, de la filmele alb-negru cu Raj Kapoor din copilaria mea pana la Ice Age 3D, unde genele veveritei par de matase si mamutii sunt atat de fluffy ca-ti vine sa-i mangai pe trompa :x

Am fost la Liberty Center – Rahova azi ca-n excursie. De cand sunt in vacanta urla totul in mine sa plec din Bucuresti (si n-au trecut decat doo zile de vacanta! Pur si simplu nu concep vacanta de stat acasa si mi-e dor de Spania in fiecare clipa… I am weird, o spune si Melissa). Mda. Deci ca-n excursie, ca prin zona aia nu ajung decat o data pe an si atunci doar in trecere. Foarte tari mi s-au parut scarile rulante: abrupte si inalte, cam ca la catedrala din Sibiu, doar ca nu asa de scary. Foarte tari restaurantele, am mancat azi de-am spart; enorm cheltui pe mancare… dar de maineeee… MOROCOVI, FRATE!

Meli zice ca e psihologic motivant sa-ti iei angajamente in fata unui grup de oameni. Pentru mine e fix frectie, pentru ca daca azi promit ca nu mai fumez si maine ma apuc la loc, asta e, oameni suntem. Deci sa zicem ca azi promit ca nu mai mananc decat lucruri sanatoase. Macar maine :-))

In fine, nu despre mancare era vorba, ci despre filmele 3D. Sunt fan 3D. La 6D recunosc ca mi-a fost frica si mi-am scos okelarii cand a venit spre mine un ditamai sarpele. Dar a fost tare ca se miscau scaunele si te stropea si sufla aer pe la picioare si tot felul de efecte. Insa 3D… superb! Peisajele, animalutele, turturii si lava, totul foarte frumos si foarte viu, asa, te implica mult mai mult decat un film 2D si e mult mai frumos. Si mi-a placut de Buck :X:X:X mi s-a parut asa un fel de Capitan Ahab, care nu stie sa existe fara Moby Dick-ul lui. Plus ca accentul britanic e cel mai sexy din univers.

Dap, filmul la cinema has come a long way. Prin cate gradini de vara nu m-a carat tata in copilarie, sa vad filme pe care nu le intelegeam, cu titluri bizare gen „Transamericaexpres”, la cate amfiteatre de la mare n-am fost sa vad aceiasi 7 Samurai si intoarcerea cocorilor… si acum asta! Cand am ajuns acasa mi s-a parut fad televizorul de atata 3D ce aveam in cap.Si nu, nu m-am uitat la inmormantarea lui Michael Jackson, nici la clipurile omagiale de pe toate canalele, nu mai vreau sa ascult Michael din toate radiourile si difuzoarele, imi pare rau ca a murit, dar imi repugna isteria si circul.

Faza nasoala la Liberty Mall – la casa de bilete era un pliant care glasuia cum ca Martea orice Film costa doar 15 lei. Ei bine, Ice age a costat 22 de lei, pentru ca acolo cu litere mici zicea ca directiunea isi rezerva dreptul sa aleaga filmele pe care le baga in promotia asta. Deci nu e chiar orice film, nu? :-S

CREAZA-TI PROPRIA PIZZA scria mare pe o firma din food court. Creaza cine-o vrea ca-mi creez eu pizza la ei, cand ei nu stiu sa scrie! Si ce-are una cu alta? Sunt buni la pizza, nu la gramatica. Doar ca eu sunt definitiv deformata profesional si am parerea asta ciudata ca ortografia spune ceva despre om.

Maine voi fi optimista si voi manca MORCOVI!

10 răspunsuri »

  1. bey, deja am baut doo cafele uriase si-am mancat senvis, asa pe morcovi nici nu m-am ostenit sa-i caut
    oricum sunt la mine in frigider, eu de obicei acolo ii gasesc (cum ajung acolo? mister :)))

    treaba cu Freud n-am inteles-o :S

  2. Da, sunt buni morcovii. Da-i pe razatoare si amesteca-i cu mere rase.
    Eu totusi iti recomand sa mananci orice ai pofta. Daca ti-e pofta, inseamna ca organismul are nevoie (da, chiar si de ciocolata :P) Stii, s-ar putea sa vina o zi cand, din diverse motive, nu vei mai avea voie sa mananci anumite lucruri si atunci o sa-ti para rau ca nu le-ai papat la timpul lor.

    PS In loc de morcovi, baga o cura de pepeni. ;)

  3. Pandavision e cu diverse scene, fara legatura intre ele. Apar prima data niste ursi polari, puii si mama si se bat cu bulgari si arunca in tine si se dau pe un tobogan si simti si tu etc. Pe urma esti in apa si inoata pestii peste tine, pe urma esti in jungla si se joaca maimutele pingpong peste capul tau si tu te feresti, pe urma nu stiu ce mai e, dar oricum diverse peisaje, diverse animale si diverse efecte. Eu am ales Pandavision pentru ca era relativ lung (10 min, fata de 4 cat aveau celelalte) si nu era de groaza.

  4. cum se plictisesc unii!!! eu, la mare acum, am jucat si joc „bunul gospodar” unul vechi de pe timpul lui ceausu’. fantastic de frumos te invata cum sa-ti dremuiesti toti banii. eu tot nu pot!!!
    la mare, la soare…acum ploua dar stam la mama acasa, ca bani nu sunt ca doar muncesc degeaba! oricum, stam la cinci stele, mancare dietetica, fara prajeala si cu multa bucurie petrecem fiecare cliputa! am facut cateva plaje si niste bai fantastice. apa e numai buna de imbaiat iar soarele ne-a mangaiat foarte delicat…protectie uv de 30 si apoi de 15. am terminat finally istoria iubirii….iar o carte trista! si acum voi trece la dan puric, sper! sau poate la ghidul ala de condus/sofat….poate s-o prinde si de mine ceva! daca as avea bani, poate as face si eu scoala de soferi in vara asta!!!

  5. @ Vio – beeey, putina lume are cazare de 5 stele la mama acasa ca voi! Ma bucur ca v-ati simtit bine; da un semn cand revii pe plaiuri prafuite de Capitala.
    @ minoru3d – ok, da’ de ce te cheama ‘Minoru’? :)

Lasă un răspuns

