Inmatriculari Auto sau cum stam cu simtul umorului

Standard

Stau bine cu simtul umorului, va spun de la inceput. De aceea aventura de azi a fost asa, un joc, un quest in urma caruia m-am ales cu un talon si-o carte a masinii pe numele meu. In limbaj de specialitate se numeste „Transcrierea transmiterii dreptului de proprietate” si locul faptei e sediul mare al politiei de pe soseaua Pipera.

Intr-o salbaticie presarata cu intreprinderi comuniste, firme capitaliste, ciulini si gherete de Dactilografie acte auto se inalta mandra cladirea Politiei Rutiere, sectia de permise, inmatriculari si examene auto – o cladire a carei destinatie initiala era de spital al manastirii Christiana si care ulterior a devenit un sanctuar al legii umane. Mare, spatioasa, cu aer conditionat, toalete curate, automate de sucuri si produse alimentare, cu parcare mare si un sistem de bonuri care functioneaza mai bine decat la agentia CFR, Politia Rutiera m-a impresionat cu calitatea serviciilor. Asta pana a inceput sa zbiere doamna de la relatii cu clientii si sa se certe cu colega, ca de ce aia nu da informatii si o lasa pe ea cu tot greul :))

-va urma-

7 răspunsuri »

  1. super tare!!!!!

    Am vazut titul -am banuit ce o sa spui- am citit inceputul si am fost putin confuza-hmmm s-au schimbat??? sfarsitul m-a adus cu picioarele pe pamant :)

    Eu anul trecut dupa ceva alergatura- la admin financiara unde bine inteles imi lipsea o hartie, pe urma cu plata taxei de poluare unde- surpriza alta copie lipsa – ajung in fatza ghiseului – si, intr-un sictir total mi se spune – va lipseste copia dupa cartea de identitate. Si pentru prima data in acea sapt prind curaj spun- aveti un copiator in spatele dumneavoastra- cat costa sa faceti copia? Surpriza- doamna cu mult aur pe ea s-a ridicat de pe scaun a facut copia si a spus- nu va costa nimic pentru asta e copiatorul.
    si ca informatii a fost o experienta foarte utila- am asistat la niste discutii interminabile despre epilarea definitiva – cele doua doamne planuiau sa apeleze la aceasta procedura si nu prea tineau cont de public.
    Btw – ai remarcat daca aveau par pe maini ? :))

  2. Voi trece si eu printr-o experienta similara maine (de fapt, azi…). :D Sper sa nu-mi lipseasca nici o hartie totusi, nici la administratia financiara, nici la serviciul de inmatriculari. ;)) Am mai fost pe-acolo saptamana trecuta, cand mi-am preschimbat permisul, si atunci am fost placut impresionat de promptitudine si politete. Insh’Allah! :D

  3. hahahaha, Andra, nu m-am uitat daca aveau par pe maini, nici copiatorul nu l-am vazut (geniala faza!! „aveti un copiator in spate” =)); eu xerox am facut peste drum si nu mi-a lipsit nimica. Revin azi cu partea a doua a povestii :)

    Alex!!! Ai masina!!! O inmatriculezi? E noua? Eu de ce nu stiu nimic? :))) [o fi pt ca nu ne-am mai vazut de un an? ;))]

  4. …Yeah, that might have something to do with it. ;)) Nu e noua, e doar un „mic gigant” (Matiz) bun de oras :D, dar in stare excelenta (doar 20.000km la bord).

    Dar n-am reusit sa-l „transcriu” azi deoarece – surprise! – imi lipsea o hartie pentru luarea in evidenta la impozite&taxe. ;)) Apparently, le trebuie neaparat certificatul fiscal in original, desi am pe fisa de inmatriculare stampila de la circa financiara a vechiului proprietar, care atesta ca masina poate fi instrainata. Iar in legislatie nu spune nimic de obligativitatea actului respectiv la luarea in evidenta…in fine, am blestemat birocratia in toate limbile pe care le cunosc si mai am rabdare :D

    Dupa ce e totul rezolvat putem sa facem o intalnire a ‘motoristilor’, sa discutam despre…Casco, filtre de ulei, baterii, tunare, etc, ca si-asa nu ne-am vazut de un an ;))

  5. Aaa, ba da, eu m-am dus la circa financiara si pe urma la politie. Circa financiara iti pune un abtibild pe fisa aia de inmatriculare care arata ca te-au luat in evidenta. De-acu platim si impozit la masina, frate, I feel so grown up :)))

    Vreau foarte tare sa reusim sa ne vedem pana la urma!! >:D<

  6. Am maşina de 5 ani da’ încă nu am uitat prin ce am trecut şi câte drumuri am făcut pentru înmatriculare.
    Şi ce mândra eram de mine când am terminat! Şi ce şocat era de mândria asta a mea al meu frate care trăieşte de ani de zile pe alte meleaguri :)
    Oricum, să o stăpâneşti sănătoasă şi voioasă!

Lasă un răspuns

