I’m following Barack Obama

Standard

In lumea ultramoderna totul e interconectat pe autostrada informationala. Cate clisee intr-o singura propozitie! Azi am invatat ca modurile predicative sunt tari si alea nepredicative sunt cam neputincioase ele asa si le trebuie o carja, aka verb auxiliar ca sa le iasa si lor de-un predicat. Sunt fan gramatica repovestita pe intelesul tuturor.

As vrea sa citesc continuarea de la „Amintirea pamantului” de Orson Scot Card, dar nu mai apare!

Azi am vazut ultimele 2 episoade din House, sezonul 5, pe care le aveam din mai. Doesn’t time just fly? In continuare nu-mi place de Anne Dudek si nu agreez relatia House-Cuddy. De cand ma uit in paralel la sezonul 1 pe TVR, o vreau pe Stacey inapoi! Oricum cu House la casa de nebuni (gotic asezamant i-au gasit!) sezonul 6 se anunta bizarissim.

Azi am facut empanada gallega de atun si a iesit exact ca la mama ei acasa, ceea ce m-a bucurat si m-a intristat, pentru ca e minunat ca o pot reproduce atat de bine asa departe, dar oarecum as fi preferat sa nu se poata. Mda.

British Council se inchide pe vacanta. Am imprumutat fix 11 materiale de la ei azi. Dintre care doua sunt seturi de trei carti. Adica 15 carti in total. Nu, nu eram cu masina. M-a dus o doamna cu taxi. Doamnei i s-a oprit motorul. Dar s-a bucurat si mi-a multumit pentru 1 leu bacsis. Criza ne reduce din pretentii.

E ora 3 si nu mi-e somn. Nu mai beau expresso seara! :)

2 responses »

  1. Crezi ca sezonul 6 va fi destul de bizar încît să conţină glume şi farse cu nebuni? :| Pe mine una m-a emoţionat despărţirea de Wilson, sunt aşa de uşor de impresionat, of.

  2. urasc House-Cuddy,iubeam House/Cam pt ca era mai subtil,au chemistry si Cameron a avansat ca personaj ,il intelege pe House,etc pe cand Cuddy a devenit o disperata proasta si sensibila.

    Ma enerveaza ca acum parca nici nu mai conteaza cazurile,sunt bagate doar asa ca sa nu zici ca e alt serial . Urasc Chase-Cameron („want some wine?” „I have my husbands sperm!” LOOOOOOOOOL OMG LAME) si ma enerveaza 13. I love Anne Dudek.

    Si eu il am pe Obama pe Twitter dar mai mult tin la Stephen Fry. Am reusit eu sa-l vad pe Obama din intamplare anul trecut da’ nu reusesc sa-l cunosc pe Hugh *cries*

Lasă un răspuns

