Bg pcrl

Standard

Buna ziua, sunt tot eu. Bg pcrl in ea de depresie si revin, cu tot cu pofta de mancare! Pe aragaz se fieb ciuperci pentru supa crema pe care o asteapta Livia (sau care o asteapta pe Livia, nu m-am hotarat!), in cuptor se coc cartofi cu branza, cascaval si ou, avem gauffre cu inghetata si cola rece de la frigider. Am inchis toate usile, am tras jaluzelele si baraie placut aerul conditionat. Ca bonus de la univers, la radio canta Depeche ;)

Ma apuc de calcat in aceasta atmosfera de tihna domestica in vreme ce pe dvd ruleaza un documentar despre Paris.

Am senzatia ca am luat o hotarare :> O exprimare amabila, typically me: o hotarare se ia sau nu se ia, iar eu am luat-o. I’m afraid I’ve made my decision. Multumesc parintilor, prietenilor si lui Dumnezeu. Ca la Oscar.

Estoy de vuelta. Ha sido breve.

11 responses »

  1. ce happy am fost cand am vazut noul post, credeam ca iei pauza asa ca a fost surpriza f placuta.
    disimulezi f bine in posturi depresia (daca asta e, si nu doar astenia de canicula) asa ca am fost f surprinsa de postul precedent.
    ma bucur ca ai decis sa adopti aceasta atitudine. sunt putine lucruri cu adevarat neplacute in viata care ar trebui sa ne deprime si sper ca nu ai parte de niciunul asa ca snap out of it :)

  2. Citii si eu ca nu mai ai inspiratie! :) Pe mine m-a parasit de cand am ajuns aici! Vino si tu, vezi ca-s super oferte la Emirates… Si vorbesc serios… E cam cald, da’ so it’s in Europe… Ce zici?

  3. Cum merge Murakami? :D Am vazut ca ai mentionat, sunt curioasa daca-ti place. In rest, nu e vara vremea de depresii, lasa’le pentru iarna, cand te poti cuibari in pat, sub o patura, cu un ceai fierbinte si o carte buna. Ah da, pofta mare.

  4. sa stii ca si eu fac parte dintre oamenii care te citesc, insa n-am putut comenta la postul precedent.

    aerul ala conditionat suna divin. imi doresc si eu, dar se pare ca n-am succes in a-l face pe proprietar sa se tina de promisiunea facuta in martie. oh, well… ne multumim cu ventilatorul unei prietene salvatoare-de-vieti.

    bine-ai revenit!

  5. bine v-am regasit! Cred ca nu pot sa stau prea mult departe de blog si sunt prea optimista ca sa ma las deprimata asa usor :)

    Multumesc pentru comentarii si pentru mesaje >:D:D<

  6. Sandra, :xx
    Runbaby – era de la vacanta, o luasem razna de atata nefacut nimic, dar incep sa ma obisnuiesc :-)
    Maria – multumesc; disimulez foarte bine, ai dreptate. Si sunt incapabila sa-mi plang de mila prea multa vreme! >:D<
    Mastic – clatitele nu lipsesc, prisosesc ;)
    Rita – nu trebuie sa ma inviti de doua ori, ca vin! mai ales ca sunt fan cladura si wow! nici n-am visat s-ajung vreodata in partea aia aa lumii! :) thanks :*
    Arana – Murakami imi place demult, am aproape toate cartile lui si pe cele mai multe le-am citit. Acum citesc "Elefantul a disparut" si-mi plac povestile. Mi se pare ca personajele lui sunt mai mult niste umbre si ca din aceasta cauza toate povestile au un aer spooky, asa.
    Jane – inchisesem comentariile, ca sa nu sune ca si cum imi plangeam de mila si cerseam compasiune (desi asta faceam :) Dar e minunat ca mi-ati scris si ca, pana la urma, cu ajutorul prietenilor de pe blog am invins astenia asta de canicula (ca depresie e mult spus). Proprietarul tau e un neserios! Bine ca s-a mai racorit afara… :*

  7. sper ca intalnirea a fost ok! am scris despre iesirea noastea la lacul capra in fagaras! o sa-ti placa pt ca am avut parte de vreme oribila, insa sentimentele au fost amestecate si am reinceput sa iubesc calatoriile astea in care uiti de toate si te intereseaza doar persoana ta si grupul tau. super senzatie la 2200 m inaltime. si sa nu mai spun cu cate eforturi am facut poza aia de pe blog, curucubeul in muntii fagaras! superb! am sa mai scriu….
    drum bun si distreaza-te la maxim….

  8. da, am observat ca am noroc (ba cu vremea, ba cu oamenii, ba cu un concediu tare frumos aparut din neant :) ), asa cum mi-a spus mama cand eram mica :P il astept sa se manifeste si-n domeniul profesional :D

    pancakes rule! :*

Lasă un răspuns

