Nu inteleg

Standard

Soferii care claxoneaza cand te depasesc desi tu mergi pe banda ta cu viteza cu care merge banda.

Soferii care intra din stradute laterale in sosele de 3 benzi fara semnal, fara sa se asigure, pe principiul „ma infig si n-o fi ala prost sa dea in mine”. Dar e si mai tare cand, o data intrati la nesimtire asa, se apuca sa tricoteze benzi, ca deh, i-a nascut mama cu covrigul in mana. Si dupa atata fataiala (fara semnal, ca ei sunt meseriasi), nimeresc la semafor tot langa tine. Mare scofala au realizat!

Maniacii care dau flashuri pe autostrada la 13o-150 la ora.

Masina a 10-a din coada care da claxon cand se pune semaforul verde. LOL.

Soferii care fac stanga si dreapta de pe toate benzile, fara semnal. Nu ghicesc ganduri.

Taximetristii carora nu le merg diverse lampi, intre care luminile de frana lipsa ma deruteaza cel mai mult.

Taximetristii care se ataca cand mergi pe banda a doua si nu se lasa pana nu se baga in fata.

Dar imi plac:

Soferii care nu claxoneaza cand opresc la trecerile de pietoni si la galben.

Soferii de orice masina, de la jeep la taxi, care ma lasa sa schimb banda cand dau semnal, ori imi fac flashuri sa trec cand ies de pe vreo straduta.

Soferii care conduc frumos, regulamentar, cu toate franele si semnalele necesare, de iti face placere sa mergi o sosea intreaga in spatele lor.

Soferii calmi. Nu sunt asa de multi cum mi-as dori, dar e placut sa-i intalnesti.

E mult mai usor sa conduci pe Transfagarasan decat in Bucuresti, dar tot imi place.

8 răspunsuri »

  1. daca s-a terminat dr house (pana la toamna), m-am apucat de alt serial: dexter. nenea asta e criminal in serie de criminali in serie :D e genial.

    (asta in caz ca iti arde de un serial nou).

  2. Nici eu nu inteleg multe insa incerc totusi, imi dau silinta sau ma fac ca le inteleg! E ca dracu in Romania asta” Cand spui si tu ca se aseaza lucrurile pe un fagas, atunci incep bucuriile: claxoane, injuraturi, flashuri, stuchit, muci, lupte, bate, amenintari si alte mizerii! Insa sunt bucuros cand mai intalnesc si oameni in lumea asta multa!

  3. Eu nu inteleg de ce la scoala de soferi romaneasca nu nu iti spune ca atunci cand cineva da semnal sa schimbi banda… sa-l lasi! :(

    E mai putin trafic vara asta si m-am putut bucura de linistea soferilor bucuresteni printre care evident s-au evidentiat putinii amarati care nu inteleg ideea ca daca ajung a 2a masina la stop, nu vor muri.
    Imi place sa fiu linistita la volan si sa fac parte din a 2a categorie si tot sper ca in acest mod, cu educatia mea la volan, voi putea sa ii educ si pe ceilalti. Dar mai avem mult pana la educatia francezilor….

Lasă un răspuns

