Autobaza, bat-o vina

Standard

De cand conduc am intrat intr-o lume de barbati. O lume de-aia naspa, transpirata la subrat, cu burta de bere si glume de autobaza, in care trebuie zilnic sa ne batem in cojones.

Ieri, iesind din casa pe la 3, aud un muncitor de la constructie cum striga catre altul:

– Auzi, ba, a cui e Skoda aia Fabia lovita din parcare?

Celalalt, care e un baiat foarte tanar, finut si cu mult bun-simt, s-a fastacit si-a mormait:

– Nu stiu cine a lovit-o.

Dupa cum va puteti imagina, imi sarise inima. Skoda mea lovita? Pisicuta mea, lumina ochilor mei? Dar discrepanta dintre intrebare si raspuns si atitudinea jenata a baiatului cu bun-simt m-au facut sa suspectez ca e o gluma. De aceea am iesit ca si cand n-as fi auzit nimic, am aruncat o privire spre pisicutza care parea frumoasa ca de obicei (thank God pentru vederea periferica!) si-am plecat in treaba mea, care nu includea masina.

La intoarcere, dupa ce m-am asigurat ca muncitorul gras si transpirat se tirase, am dat ocol masinii pe toate partile, dar e ok.

De cand conduc vreau enorm de tare sa emigrez.

4 răspunsuri »

  1. Mai bine asa decat sa ti-o gasesti (cand te astepti mai putin) de 3 ori intr-o juma’ de an lovita in parcare. In oricare dintre cazuri dorinta spre o alta lume se justifica…Din pacate.

  2. nu-nteleg. ce a obtinut? care i-e satisfactia? ca te-a facut sa-ti sara un pic inima? mi-e mila de el. trebuie sa aiba o viata trista. din fericire pt el, neuronul nu stie asta.
    weekend frumos, smilla!

  3. Are si lumea rolul ei, cel putin pentru contrast, altfel poate n-ai fi remarcat pe… celalalt, care e un baiat foarte tanar, finut si cu mult bun-simt… : )))
    E adevarat ca fetele au vedere periferica buna, foarte buna

Lasă un răspuns

