„Se merita fiecare kilometru”

Standard

„Aglomeratia de pe plaja se muta incet-incet pe autostrada, dar turistii spun ca se merita fiecare kilometru,” ne spune – asezata pe un sezlong din Mamaia – o reportera Antena 1. Au fost in uichend pe litoral 125 000 de turisti, dar asta e doar cifra oficiala, continua o voce din off. Azi stirea asta mi se pare mai interesanta decat in alte duminici, pentru ca vin de la mare :) Si am nisip pe picioare, o sacosa de scoici de-alea mari, frumoase, din Vama, am cercei noi (fireste) si vreo 500 de poze.

Si am si nedumeriri, de cautat pe google:

  • daca litoral vine de la lithos? – se pare ca nu
  • cate viteze are o masina de curse? [answer: masinile de formula 1 au 6-7 viteze]

Am condus pe autostrada, pisicuta a mers foarte bine, a baut multa benzina (o parte a ajuns si pe pantalonii mei, long story), in 2 mai am gasit o cazare buna, in Vama era plin de lume si n-am mancat hamsii, dar puiul copt in lipie de la Lyana [fost(a) Mitocanu – o fi divortat?] e foaaaaarte bun!!

Poze, ofcors:

6 răspunsuri »

  1. Chris, nu ai si una in diagonala?
    Ce-mi place frunzisul acela dintre zabrelele de lemn! Daca ma gandesc bine, se vad neste diagonale pe acolo…

    Si rochitele, si rochitele…

  2. Hei, chiar am una in diagonala!! Am scos aparatul pe geam si mi l-a zburat vantul si-a iesit diagonala poza: sosea si casa/pomi sau ceva de genul :)

    Sau tu voiai diagonala cu marea?

    Rochitele erau atat de frumoase si mai ales din materiale foarte bune. Eu nu prea port imprimeuri, dar mi-e drag sa le vad si sa le pipai la magazin :)

  3. Foarte frumoase pozele! Si pe mine ma enerveaza la culme exprimarea asta cu „SE merita” si afirmativul cu decat, „am Decat mere”, „stiu decat asta”

  4. o, da. Cica „am vazut-o decat pe ea” e totusi corect ca regionalism, in Oltenia. De la olteni ni se trage invazia de „decat” + afirmativ. Aia cu „se merita” insa, nu stiu de unde-a mai aparut, dar suna rau de tot.

Lasă un răspuns

