Aberatia

Standard

Ieri am cunoscut un domn profund arogant. Nu primul, dar avand in vedere ca a fost a brief encounter n-am avut timp sa-mi dau seama daca dincolo de enorm de plin de el mai avea si alte calitati.

Fara nicio legatura, m-am hotarat din toamna sa invat germana si greceste. ;)

9 răspunsuri »

  1. si germana, si greaca? wow, you’ve got balls! :D
    mda, aroganta asta ma calca si pe mine pe nervi. rar de tot strang din dinti, ca sa zicem ca e motivata.

    fluturasii sunt si metafizici? ;;)

  2. da, if it’s gonna be a challenge, let’s make it a double one!
    aroganta… intotdeauna m-a atras, acuma ma dezgusta
    fluturasii s-au risipit, dar te asigur ca erau metafizici :))

  3. A, n-are legatura limba cu individul. Cu germana ma chinui de ani de zile, iar greaca e o pasiune mai noua, careia promit de un an ca-i voi dedica timp. Si am 24 de zile sa-mi adun carti, caiete, sa platesc un curs si sa-i dau bice! :)

    Of, macar de-ar fi scris si grecii in alfabet latin ;))

Lasă un răspuns

