Me love siameza mea

Standard

Eu am o sora siameza cu care nu seman. Eu sunt linsa, ea e creatza. Eu sunt Smilla, ea e Balaura. Si asa neasemanatoare cum suntem, cand ma gandesc la ea ma suna; cand mi se face dor de ea, vine un mail neasteptat; cand vreau s-o vad, ma trezesc cu ea in poarta :) Telepatie curata. De aceea nu suntem gemene, ci siameze.

Cu siameza am invatat franceza pe pervaz la Ciprian (cum nostalgic rememoram pe fb acum cateva zile). Am mancat covrigi in Poterasi si ne-am vazut in Ayash din joi in Pasti si am fumat pe balcon in Unirii, cand mi-a zis ca pleaca.

Din cauza ei, Olanda a urcat in primele locuri pe lista de destinatii de calatorie 2010 :p

Si ma bucur foarte mult ca am vazut-o azi!

Ik hou van jou, siamezo :x

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

