Au innebunit salcamii

Standard

„Inceput contradictoriu” (mi se sufla in casca). Imi place cum suna. Sfarsit si inceput. And, boy, you will be missed!

Vremea a fost azi tipica pentru prima zi de scoala. Ploaie, nor, noapte la 6 jumate dimineata, fris si urat, ca sa nu-ti para rau ca s-a terminat vacanta, sa nu te intorci din lungile luni de concediu cu o strangere de inima.

Vama a pecetluit foarte frumos incheierea vacantei de vara. Am ajuns repede, am gasit imediat o cazare minunata, apa era calda, hamsia absenta – o suplinea foarte bine un alt peste la fel de mic – , borsul bun si mamaliga potrivit de sarata. De puiul copt in lipie m-am lecuit, in schimb pestele sub orice forma imi place din ce in ce mai tare.

Am citit „Doamna si licornul”, care mi-a placut mult, mai ales ca tocmai ce-am vazut tapiseriile la Parigi si m-au incantat. Mi-am luat Musicophilia in romaneste, dar in schimb am citit un japonez, Inoue, cu „Dragostea, si moartea, si valurile”, o carticica mica cu trei povestioare, dintre care prima nu mi-a placut, a doua mi-a dat o satisfactie extraordinara, iar a treia a fost cea mai draguta.

Am facut turul de onoare in Stuf si Expirat si-am constatat iar ca nu inteleg oamenii care beau si arata de parca asteapta ceva, acolo in fata la Stuf. Nu inteleg cluburile, muzica tare, bautul de dragul de-a bea (dar fara o conversatie alaturi, pentru ca ce conversatie poti sa urli peste muzica aia?) si hanging  out cu oameni cu care abia daca schimbi o vorba. Cred ca nu traiesc muzica =))

In Paipira nu s-a schimbat nika, nici macar gropile de pe strada eroului demult decedat. S-a astupat un sant, dar in locul lui a aparut o groapa in mijlocul soselei. A fost aglomeratie toata ziua si abia maine e 1 sectembrie. L’ecole arata cum am lasat-o, oleaca zurgavita (cum ziceam cand eram mica) si in continuare cu mult verde, nori si avioane, lucru pentru care ma bucur. Tot asa cum ma bucur ca mi-am revazut colegii, ca ne-am pupat si ne-am povestit vacantele si mi-e drag de ei.

Spre sf saptamanii va fi si-un examen pe care trebe sa-l iau, apoi incepe scoala.

Ma tot gandesc daca sa merg cu masina la Obor, sau cu ratb. Poate o combinatie de amandoo.

Here’s to a lovely autumn!

3 răspunsuri »

  1. Si mie imi place Tracy Chevalier, a aparut de curand cea mai recenta carte a ei la Polirom, Simetria de temut, cu William Blake jucandu-si propriul rol ca sa zic asa.
    Fiind profa, I know that feeling, toamna, septembrie, scoala si ai descris foarte bine momentul.

  2. Thelma, la „Fata cu cercel de perla” n-am ramas prea impresionata, dar cu „Doamna si licornul” chiar n-am stiut cand am terminat cartea. O sa o caut si pe cea cu simetria, pana mai am timp sa citesc :))

    Tot engleza predai, nu? Sau am inteles eu aiurea?

    Hai ca mai avem o saptamana sa ne pregatim pentru marea revedere :)

Lasă un răspuns

