Per a s’al.lota que mai no parla

Standard

„Pentru fata care nu vorbeste niciodata”. Fireste ca era o ironie, pentru ca eu vorbesc mai mereu :)

Asta a fost acum fix 10 ani, de ziua mea, cand mi s-a organizat o petrecere surpriza intr-o sala de curs din universitate si-a fost minunat!

Pe urma am plecat la Barcelona si-a fost groaznic si minunat si m-a durut orice amintire a acestui oras timp de mai multi ani.

Si pe inceputul lui septembrie 1999 a aparut de undeva si Josecinul, care este acolo ever since si fara de care nu stiu cine as fi, in asa masura a contribuit la cresterea mea :)

Happy 10th anniversary, zic, si hai cu New Yorkul, ca asa ne-am laudat!

Y que te quiero igual, eh.

2 răspunsuri »

  1. Una de las cosas que aprendí en Barcelona (nunca me había fijado antes, aunque ahí estaba en todos los teclados para quien lo quisiera saber) es que con Alt+3 se pone el „punt volat (·)” de la „ela geminada” y que, en ningún caso, se utiliza el „punto (.)” en su lugar. Supongo que esa clase te la saltaste :)

    ¡Pero yo también te quiero igual! LOL

Lasă un răspuns

