A inceput scoala!

Standard

Cele mai cautate articole pe blog sunt cele despre compuneri.

Cuvinte-cheie relevante: compuneri despre scoala, vacanta de vara, compuneri vacanta, compuneri despre prima zi de scoala. Booooring! Dar ce altceva sa faci in primele zile? Nu e normal sa povestesti vacanta?

Si, normal, traficul sky-rocketed today si-am ajuns la un grafic foarte haios:

stats 2009

Nush de ce a aparut banda aia neagra in jur, dar mi-e prea somn s-o scot.

Sunt fascinata de Chez Mazilique si de pozele cu mancare :) Maybe if I stalk her, she will bake me some cookies? Am ramas cu gandul la tortul de clatite, dar toata lumea imi zice ca e prea dulce, nu iese bun etc.

Si intre timp Livia haleste toata dulceata de cirese amare, stiu eu :))

Mi se pare dragut ca a inceput scoala. Iar am sentimentul ca I’m in the right place, of. Mi-a fost dor de copii.

5 răspunsuri »

    • dap, azi 2000 de cautatori de compuneri.
      Mazilique rulz!

      Imi pare rau ca n-am fost la Soup Night – am stiut de ea, dar n-am avut cum sa ajung. Mi-ar fi placut sa ne cunoastem, draga Jane.

Lasă un răspuns

