Buba

Standard

Pisicutza are o buba pe partea dreapta de la un taximetrist caruia i-a fost lene sa se dea 1 cm mai in spate. Si de la neatentia mea, care incercam sa ies cu spatele din parcare. Pisicutza are acum una, doua, trei bube pe partea dreapta. Doua se indreapta cu o carpa, una e tipica zgarietura de cheie.

Am 4 luni de cand conduc. Toata lumea imi zice ca in primul an e normal sa-i produc mici zgaibe. E cineva care nu crede ca asta e normal? Cand ati inceput sa apreciati corect distanta in dreapta? Sau eu sunt singura care are probleme in acest sens?

Of, m-a enervat faza.

3 răspunsuri »

  1. in Bucuresti e un miracol sa conduci :-) eu zic ca iti faci prea mari probleme
    eu stau aici 10 minute sa parchez, dar eu macar am loc; eu daca nu as avea loc m-as intoarce acasa, dar eu am loc de parcare asigurat :D

  2. nu stiu, pentru ca deocamdata n-am condus decat in Bucuresti. Eu zic ca si soselele patriei sunt naspa, mai ales alea cu doua sensuri unde depasirea se face pe contrasens – le urasc!

    problema mea e ca am ambitie sa ma bag in locuri unde nu incap si sa fac parcari de-alea de jmeker, cred ;))

    tu esti prea tare ca ai loc asigurat! cum stai cu parcarea laterala: :p

    • a iesit o data parcarea laterala :))
      a doua oara nu :D
      oricum eu am invatat cu reguli, dar nici asa nu iese mereu, depinde si de pozitia scaunului la mine, cel putin cand eram cu scoala asa era

      ramane sa mai exersez; oricum am vazut azi un audi urcat pe bordura, desi era o gramada de loc in partea cealalta, asa ca mi-a zis Stephen ca eu ma stresez degeaba cu parcarea cand altii parcheaza asa
      eu sunt tare nu numai ca am loc de parcare, dar am loc de parcare cat pt 3 masini, deci nici nu trebuie sa ma chinui sa o pun intre linii ;;) stiu, sunt o norocoasa
      dar tu esti o soferita buna, m-am simtit bine cu tine la volan
      xx

Lasă un răspuns

