dansati lambada cu noi

Standard

Pisicutza e curata si lucioasa. Am dus-o la spalatorie, apoi am infulecat o supa crema de ciuperci foarte buna la tratoria Verdi, de pe Popa Nan. Maine e luni si voi merge la scoala fara ea. As vrea sa mergem intr-o calatorie lunga, cu viteza, dar inca nu s-a ivit ocazia.

La Targoviste n-am mai ajuns.

Laptopul a innebunit  si nu mai canta. Are ceva la boxe sau la driverele de sunet, ceea ce ma enerveaza. Nu-mi place sa se strice nimic ce nu pot repara singura. Nu-mi place sa depind de nimeni, nu vreau sa cer ajutor.

De fapt de la o vreme as vrea doar sa dorm si atat. Cred ca am obosit deja; bine ca la sfarsitul lunii e vacanta!

In ultimele 5 saptamani am mers la un grup de terapie care s-a terminat. Imi va lipsi. E minunat sa vezi cum se schimba oamenii. Ce resurse formidabile avem in noi. Ce diferiti suntem. Ce poveri absurde sau ingrozitoare purtam. Si ce greu ne vine sa ne lepadam de ele.

Incepe o noua saptamana. Sa va fie frumoasa si buna!

3 răspunsuri »

  1. Pingback: Depanarea! « Cartea Smillei

Lasă un răspuns

