small steps

Standard

n-am facut ordine, doar am rearanjat dezordinea. am scos un cuier si-am bagat o noptiera. am aruncat o tona de reviste (sweet 90’s, Viva 2000 cu nunta Andreei Esca si Salut Generatia Pro cu editorialele lui Andrei Gheorghe). am pastrat o jumate de tona de reviste, carti, caiete si foi xeroxate de acum cel putin 10 ani. am ras cand am citit ce prost scriam in clasa a 9-a in engleza si-am ramas uimita cate lucruri misto faceam cu Melinda si nici nu ne dadeam seama.

am sters praful si-am baut sampanie pentru copii castigata ieri la rapirea miresei :))

maine iar e luni. in fiecare zi e luni.

am obosit.

Lasă un răspuns

