In tinerete am fost adventista

Standard

M-am botezat la 14 ani si m-am lasat de adventism la 24. Povestea e mult mai lunga, implica tot felul de oameni, relatii si sentimente contradictorii si, pana la urma, nici nu mai conteaza.

Ceea ce conteaza e ca imi lipseste muzica, cantarile cu care se deschidea si „inchidea” fiecare intalnire la biserica. Si ma bucur tare mult ca le pot asculta online pe intercer.ro.

In continuare sunt rupta de mine si prabusita in haos. Ma agat insa de tot ce pot, pana ies!

10 răspunsuri »

  1. Ma rog, mai sunt si ferestre, nu sunt sageti de tras in nori dar, pentru un cer asa, mai putin vanat, pot gasi un tocator de vinete albe. Conteaza si gustul, nu doar cat de mult te-ai prajit.

  2. cine e ferko??

    degetico, am pus mana pe Bach… best of, numai 10 lei de la Real ;)) acu’ trebuie sa si ascult :) >:D<

    [sunt incantata de poezia Sofiei, e o rima minunat de surprinzatoare si makes perfect sense! cu cat mi-o recit, cu atat mi se pare mai profunda :)]

    cami, m-am uitat pe blogul tau cu poze din America si mi s-a facut dor de Craciun :) multumesc pentru comentariu si vorbim! :*

    mastic, viata e scurta, gustul e lung – vorba reclamei :))

  3. Ferko e un tip pe care il stiu eu de vreo 12 ani, acum face scoala de fotopoetica, e buton la mine pe blog.
    As vrea insa sa stiu cine e SP :D:D
    Sofia nu face nimic arbitrar, sa stii….:)

Lasă un răspuns

