Multe flori sunt dar putine

Standard

Ah! atuncea ti se pare
Ca pe cap îti cade cerul:
Unde vei gasi cuvântul
Ce exprima adevarul?

Critici voi, cu flori desarte,
Care roade n-ati adus
E usor a scrie versuri
Când nimic nu ai de spus.

(1883, decembrie, Mihai Eminescu)

Si inca sunt idealista si iubitoare de oameni. Si cred in oameni si acord second chances. Si cred ca in spatele rautatii se ascunde o suferinta. Si mi-e greu, in acest moment, sa gasesc cuvantul ce exprima adevarul.

Mi-e dor de Serendipity vara si as vrea sa merg sambata sa-l vad pe bebe Mircea.

Sunt fericita.


3 răspunsuri »

  1. As zice ca in spatele rautatii se afla o…neputinta. Neputinta de a accepta avanturile altuia, de a patrunde mai adanc cu mintea, de trece si dincolo cu sufletul,de a crede.
    Rautatea care vine gratuit e atributul sufletelor amputate din nastere.

  2. Intr-o zi cand am ajuns acasa era circ la mine in parcare. Un cetatean cherchelit isi injura nevasta in fata la mini-market. Toti taximetristii se asezasera comod la spectacol, o cafeluta, o samanta si jubilau la urletele omului. Nevasta urla inapoi.

    Din curtea mea, la doua case distanta de scena descrisa, strigatele si injuraturile se auzeau ca niste urlete de suferinta. Mi s-a facut pielea de gaina si am plans pentru durerea pe care o ducea cu el omul acela.

    Nu vreau sa cred in suflete amputate din nastere! Dar cred in suflete care n-au apucat sa infloreasca… Oare e vreodata prea tarziu, daca apar conditiile favorabile? Vreau sa cred ca nu, dar vazand si cunoscand oameni de toate felurile, ma tem ca da. Si e trist.

    Ai dreptate, Dana. In spatele rautatii se afla o neputinta. Si-n spatele neputintei? E ca un zid. Dar cine l-a cladit?

    Si eu am faze de-alea in care ma uit la necunoscuti si ma intreb daca sunt fericiti. As vrea sa fie toti fericiti, linistiti, luminosi, indragostiti de lume si de minunea de a trai!

    Azi la ToK vorbeam de credinte. Eu cred ca ne nastem pentru a ne bucura de tot ne inconjoara si pentru a aduce contributia noastra unica, personala, la acest miracol.

    Sunt intr-o dispozitie poetica azi :)

    Va imbratisez pe amandoua >:D<

Lasă un răspuns

