Quan guanyem el combat

Standard

Ieri pentru prima data dupa doi ani am reusit sa intru pe facebook si sa-mi modific „relationship status” in „single”. Nu era obligatoriu sa-l am acolo. Dar era important pentru mine sa-l pot afisa astfel – si pana acum, vreme de doi ani, n-am putut.

Fara sa fie neaparat o neputinta de a ma desprinde de relatia care m-a definit timp de aproape 4 ani (sunt pentru ca esti si nu stiu cine as fi fara tine…), era o teama de a-mi proclama in gura mare esecul. Single, adica a nimanui. Single, adica nepereche. Single, adica desperecheata, ca un papuc folosit, aruncat si gasit dupa ani si ani intr-un fund de dulap. Single, adica inutila. Single, adica buna de azvarlit la cos.

Acum nu mai gandesc asa :-) Cititi pe fb relationship status: „single” – adica libera.

Lucrurile se schimba dramatic cand incetezi sa te mai percepi ca pe un obiect.

14 răspunsuri »

  1. Sa stii ca si mie mi-a fost un pic teama sa-mi proclam statutul de femeie libera pe FB si am preferat sa nu spun nimic. Suna aiurea „Single”. Pe vremuri aveam ca status la profilul de yahoo „single, not looking”. Mi se parea mai aproape de adevar :)

  2. Mie „it’s complicated” nu-mi place. I like to keep it simple :)

    Ciupercutza, stiu ce zici. De acolo stiu aia cu „single and [good] looking” :))

    Acum mi se pare atat de putin important daca sunt perceputa asa sau pe dincolo in fct de statusul de pe fb… tot ce conteaza e ca mi-am depasit teama de a fi „nepereche” :) E de bine.

    Va pup pe amandoua!

  3. Chris esti MINUNATA! Si foarte curajoasa! :))Citesc in fiecare zi tot ceea ce postezi pe blog si de fiecare data sunt foarte curioasa sa vad despre ce ai mai scris. Insa ceea ce am citit in seara asta este o lectie de curaj si pentru mine. Multumesc Chris. :x

  4. Hehe…e o perspectiva noua la problema asta, la care recunosc m-am gandit si eu foaarte mult.
    Mi-a placut mult si postul si motivatia ta. ;-) I wish I was that brave, eu am ales acum o vreme varianta simpla cu ascunsul acestei linii. Din 2006 de cand am cont Fb am inceput si terminat doua relatii si pur si simplu nu am mai vrut pe toata lumea de acolo (printre care profi si studenti) martora la oscilatiile mele.
    Ands just for fun:
    http://gawker.com/373443/the-hardest-part-of-breaking-up-is-changing-your-facebook-status

  5. Ralucashu, lol pentru articol ;))) Foarte adevarat; iata ce probleme cauzeaza acest status pe fb =))) Si eu care credeam ca sunt singura care-si inventeaza probleme cu match-ul intre realitatea reala si cea virtuala =)))

    Te pup mult de tot! Cand mai vii acasa, ca eu n-am ajuns la tineee? >:D<

  6. eeh… eu momentan sunt „married”… dar am fost „single” mult timp si pe fb si pe hi5 si nu m-a deranjat… mi s-a parut chiar foarte cool… daca ai vazut Borat „you will never get this you will never get this lalalala” :)) cam asta inseamna eticheta „single” pentru mine

    • n-am vazut Borat, dar imi place „the attitude” :) pe de alta parte, vezi tu, cand ai 30 de ani e mai creepy asa si ti se pare ca „single” nu mai suna chiar a „you will never get this”, cat a „nobody wanted this, so it’s been discarded” =))) hence, the second thoughts.

      ma bucur ca ti-ai redeschis blogul :)

  7. Pingback: Geografia lui 2010 « Cartea Smillei

Lasă un răspuns

