Agitatie politica. #dezbatere

Standard

Dupa ce am urmarit dezbaterea de ieri, am ajuns la urmatoarele concluzii:

  1. cineva si-a batut joc de Geoana cand i-a dat sa citeasca discursurile alea penibile in limba de lemn si cu dezacorduri.
  2. Basescu are o latura autoritara care nu imi place si un rasism dezgustator.
  3. Crin? Pur si simplu nu-mi transmite nimic, decat o mare absenta, in ciuda agresivitatii.
  4. nici unul dintre cei trei nu stie sa dezbata, ci doar sa sara la beregata.
  5. fiecare are publicul lui tinta, bine delimitat: Basescu, in calitate de prezident, vrea voturi de la toti romanii, in vreme ce Geoana trage tare cu agricultura si familia crestina ca sa ajunga la inimile locuitorilor de la sate si Crinutz e fan Tudor Chirila si vrea voturi de la tineret si intelectuali.

Am stat si eu la cioace si comentarii pe hashtagul #dezbatere de pe twitter si ma simt si azi la fel de debusolata in privinta votului cum eram si ieri. Ma batea gandul sa astept turul doi si sa-l votez in turul 1 fie pe candidatul ungur (il cheama Hunor! :)), fie pe Remus-cel-verde, care lasa pliante in cutiile postale si seamana cu frate-meu :))).

Mi-a placut o replica de pe # dezbatere de ieri: gata, s-a terminat, iese Turcescu presedinte!


3 responses »

  1. am votat, l-am votat pe Crin si nu voi regreta alegerea decat daca il sustine pe Base sau daca Base castiga(sau o combinatie devastatoare intre cele 2). Nu sunt fana PNL (sincer am votat mereu cu PSD,sunt unii oameni acolo care merita iar asta o stiu din surse sigure ,pe cand in celelalte partide nu vad pe nimeni care sa merite ceva),sunt oarecum fana Crin Antonescu sau ,ma rog, a profilului si trecutului lui care,in afara de faza cu Patriciu, e curat lacrima.

    De cand am facut 18 ani am votat la toate alegerile indiferent pt ce . Cred ca daca toti ar merge la vot s-ar putea incet-incet schimba lucrurile. Daca toti si-ar constientiza si folosi drepturile democratice si ar sti ce inseamna asta ,s-ar schimba ceva. Nu cred in faza cu „nu merg la vot ca oricum nu conteaza” pt ca e o prostie,asa ajungem in situatiile astea limita . Asa ca am votat cu cine am considerat desi stiam ca nu are sanse la turul 2.
    Ma dezamageste faptul ca din 52% ,in jur de 30% au votat cu Basescu dintr-un motiv sau altul. Sunt dezamagita pt ca speram ca totusi putem sa ne trezim,ca mai avem putina minte in cap dar vad ca nu, oricat ne-ar da in cap daca merge in comuna,se suie pe masa si mananca slanina castiga votul ca-i „din popor”.

Lasă un răspuns

