The Butterfly Effect

Standard

Tocmai am vazut „The Butterfly Effect” (Ashton Kutcher e varsator!!) si ma sacaie enorm ca nu-mi mai aduc aminte de o carte pe care am citit-o nu stiu cand despre un tip care e internat nu stiu de ce la clinica de nebuni dintr-o tara straina si seamana pe undeva cu acest film. The Stars’ Tennis Balls! Baiatul cool caruia i se insceneaza posesie de droguri si e luat de politie si dus intr-o casa conspirativa, apoi in acest ospiciu. Nici o legatura cu personajul lui Ashton Kutcher, care trece prin „rebirths” succesive, incercand sa repare trecutul si stricand – inevitabil – tot viitorul. Dar cumva cele doua povesti s-au legat in capul meu.

Am citit despre The Butterfly Effect pe un site de ToK, deoarece are legatura cu perceptia si cu iluzia realitatii, cu alegerile pe care le facem si cu gradina cararilor care se bifurca. Nu m-a impresionat insa decat prin violenta si prin jocul fad al lui Ashton.

Delete.

 

Un răspuns »

  1. In alta ordine de idei:
    1. as vrea sa fie toata iarna cald ca azi :)
    2. am votat in cancelarie la Mishu si cu ocazia asta am aruncat un ochi la orarele lor si la mesajele catre profi, f funny
    3. la Kilipirim anul asta a fost intr-adevar genial! Mi-am luat multe carti, dar toate la preturile corecte – si mi-am luat My Name Is Red!!! Mi-o doream demult.
    4. I love driving my lovely Skoda :) [nimic nou aici, dar uneori simt nevoia sa ma repet. Masina lui Mih nu se conduce singura, ca Pisicutza :))]

    Maine e luni si in curand ne trezim cu Craciunul si Anul Nou-s-a-apropiat-din-cer-va-fi-impodobit. Si trei ani de cand a murit oamama, despre care am senzatia ca e inca foarte vie :x

    Have a happy new week :)

Lasă un răspuns

