Ich versteh euch nicht

Standard

De ce vreau sa fiu ca Bobby Voicu sau ce admir la el. Am primit intrebarea de la Gabitz, mirata ca in postul trecut n-am facut decat sa insir o lista de nume si nici o explicatie.  :-)

Explicatia este congruenta. Mi se pare ca toate acele voci si persoane sunt libere si congruente, frumoase, talentate (gifted) si libere. Asa cum ma vad si pe mine, intr-un viitor din ce in ce mai apropiat :)

Sa zicem ca e o lista de modele si la fiecare admir cate ceva si la toti talentul si perseverenta.

Va multumesc!

 

P.S. Atentie. Nu este o ierarhie, da?

3 responses »

  1. Acum am inteles, multumesc pentru raspuns :)
    Eu ma asteptam mai degraba sa admiri la fiecare o anume calitate, asa am crezut cand am vazut o lista. Nu m-am gandit ca ai gasit ceva in comun la toti oamenii aceia. Interesant conceptul de congruenta :)

  2. Am incercat sa las un comment la postul anterior si nu am reusit, asa ca las aici. Stiu ca n-am ce cauta in lista respectiva, obiectiv vorbind, dar numai faptul ca pt tine am trasaturile pe care le-ai enumerat mai sus ma face sa fiu foarte, foarte onorata. Multumesc!

  3. Gabitz ma bucur ca te-ai lamurit. Conceptul de congruenta vine din NLP si e foarte la moda sa fii congruent, poate de-aia imi doresc sa fiu si eu cand ma fac mare? :))

    Inozza, obiectiv vorbind, lista respectiva e una subiectiva, iar tu esti un mic model la care eu tin foarte mult :x

Lasă un răspuns

