Jos textila!

Standard

C-o fi, c-o pati, ganduri, vorbe, sunt ascultatoare si surda, ceea ce nu e deloc paradoxal.

Ideea e ca anxietatea n-a dus niciodata la nimic bun si trebuie sa ne asumam si faptele si consecintele si sa ii confruntam pe nemernici decent, cu respectul si politetea datorate oricarei fiinte umane, dar totodata FERM.

V-ati uitat in ochii mei, am incheiat un contract, eu mi-am indeplinit partea mea. E momentul sa va platiti datoria. Care pana la ora asta a acumulat niste dobanzi substantiale!

Si urasc, urasc, urasc, confruntarile si situatiile unde trebuie sa ma confrunt cu nemernici.

De aceea le tot primesc, pana imi voi invata lectia :)

Lasă un răspuns

