Aprendre per saber-se desprendre

Standard

N-am gripa porcina, dar am o infectie respiratorie care necesita stat in casa si nas in batista.

Mi-am varsat in pat cartile si m-am apucat sa fac ordine, dar bineinteles ca am citit o gramada si ordinea se lasa asteptata.

Andreiutza mi-a trimis discursul de Nobel al Hertei Mueller; e impresionant.

Mi-e foarte dor de Germania; ieri am fost la Penny Markt si-am facut un mic „pachet de Craciun” cum ne trimitea odinioara omama si le-am facut surpriza alor mei, care s-au bucurat foarte mult. Germania a fost o etapa tare frumoasa din viata noastra :)

Am fost din nou la Satya, unde nu se fumeaza. O chelnerita a venit sa ne puna pe masa o lumanare si, pentru o clipa, Liviei i s-a parut ca e scrumiera. Dezamagire.

– Am crezut ca e scrumiera… cum aici nu se poate fuma si eu sunt fumatoare…

Iar chelnerita, in salvari, nespus de senina, plutind deasupra pacatelor acestei lumi a zis:

– Aha, va cam chinuie demonasul.

Like, LOL.

2 răspunsuri »

  1. Sa te faci bine repede, repede! Teoria mea e ca daca poti sta acasa si are cine sa-ti poarte de grija, toate trec mai repede. ;-)

    Abia astept sa fie traduse mai multe carti de Herta Muller si la noi. Toata lumea in jurul meu a citit si e entuziasmata, iar eu din pacate nu stiu germana. Mi-a placut si ca a spus in discurs ca limba romana e senzuala. Nu m-as fi gandit. ;-)

  2. Ai dreptate! Daca are cine sa-ti poarte de grija si stai acasa, raceala poate fi chiar fun :) Mai ales ca bei ceai, supica etc. Doar cu durerea de cap nu m-am impacat, dar mi-a trecut.

    Eu n-am citit nimic de Herta Muller. Cand citeam acum multi ani Ursula Heinze, care e o nemtoaica traitoare in Galicia, auzisem si de Herta Muller – o romanca traitoare in Germania si cu nume nemtesc. Cumva le confund. Am acasa ‘Animalul inimii’, stiu ca am inceput-o si m-am plictisit. Dar discursul mi-a placut foarte mult; e foarte emotionant si sa stii ca mi-a confirmat si mama faza cu batista!! Si ei aveau in sertar batistele pe randuri; si pe ea o intreba bunica-mea inainte sa plece la scoala „Hast dein Taschentuch?” :-)

Lasă un răspuns

