lusco-fusco

Standard

respir pe nas, vorbesc fonfait si mi se pare ca e prea frig afara pentru gustul meu.

9 răspunsuri »

  1. foarte frumos exprimat. pe undeva recunosc si frustrarile mele si parca i-am auzit pe parintii mei vorbind cum ar putea sa imi faca intrare separata si toate cele. eu sufar foarte mult cand trebuie sa las ceva in urma, imi amintesc cand am terminat facultatea si a trebuit sa parasesc garsoniera confort 3 in care am stat patru ani…am plans doua zile.

  2. am citit ca a fost bolnav :( sa va faceti bine, toti si ne vedem cand se poate, cu mare drag! Iar tu ai grija de tine, sa fii bine-bine pana la Craciun >:D<

    Am citit si povestea cu plecarea de acasa :) Stii ca eu te citeam pe desprecopii de cand s-a nascut Sofia? A fost prima fetita cu numele asta pe care o stiam… acum mai am Sofii in jur, dar in 2004 ea era singura… Sofia-galagia. Si citeam perlele ei mereu, cred ca am si comentat ;)) Pup.

Lasă un răspuns

