And before you talk of any repentance

Standard

Destul de des imi fac liste cu ce am de facut, apoi ma trezesc ca nu fac nici jumate.

Am momente cand uit de tot si ma trezesc in jurul unei mese vesele, halind cu pofta cartofi prajiti cu kaizer si ceapa si spunand bancuri.

Desteptarea e tot mai grea dimineata, iar cafeaua tot mai amara.

Si cele mai frumoase cuvinte le-am auzit azi de la un domn, pe strada. Spunea, cine stie cui: „E mai lunga ziua de-acum.”

Ma fascineaza cele cinci elemente esentiale. As vrea sa nu le cunosc niciodata, ca sa continui sa le consider perfecte.

Sunt recunoscatoare pentru dimineti

pentru colegii mei de la scoala, toti si fiecare

pentru elevii calificati la olimpiada pe tara la engleza

pentru pisique

pentru viata, sanatate, optimism

pentru intuitie, in care acum cred

pentru ca am inceput sa aud ce-mi spune fara cuvinte corpul meu, prin alergii, afte si dureri varii

pentru ca busul ma ia aproape din fata casei

pentru Portofelul Electronic

pentru ca sunt raraita :))

pentru prieteni

pentru ca stiu, ca pot, ca am, ca sunt, ca simt (!!!), ca aud, ca vad, ca prind, ca cred

Imi place citatul asta:

„Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light that most frightens us. We ask ourselves, “Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?” Actually, who are you not to be? You are a child of God. Your playing small does not serve the world. There’s nothing enlightened about shrinking so that other people won’t feel insecure around you. We are all meant to shine as children do. We were born to make manifest the glory of God that is within us. It’s not just in some of us; it’s in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we’re liberated from our own fear, our presence automatically liberates others.” – Marianne Williamson

Cat e de adevarat, inca de la comentariul lui Carmen „ai foarte mult potential” din 2006.

Content: A Poem

I should be content
to look at a mountain
for what it is
and not as a comment
on my life
–David Ignatow

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

