Momento chrismilliano

Standard

No solo el momento fue chrismilliano, también lo es el libro.

Cartea care i se pare lui Jose „chrismilliana” n-am citit-o [84 Charing Cross Road, de Helene Hanff], dar momentul a fost „chrismillian” pentru ca persoana care i-a daruit aceasta carte l-a luat deoparte si i-a zis: „Am gasit la librarie o carte care m-am gandit ca ti-ar placea si ti-am cumparat-o! Poftim,” iar el a ramas cu gura cascata si si-a zis „Numai Chris ar face de-astea!”.

Probabil i-a venit in cap figura mea triumfatoare, cand am iesit dintr-un magazin de pe strada mare din Sibiu cu o palarie de paie in mana, la vreo 5 minute dupa ce spusese ca nu mai suporta soarele si-ar da orice pentru o sapca. Sau poate s-a gandit la toate maruntisurile pe care i le-am adus de prin toate locurile pe unde m-am plimbat (inclusiv de la un targ din Madrid, unde el nu putea sa ajunga din cauza serviciului). Multe momente chrismilliene am avut in librarii, la Fnac si la Follas Novas, la Harrods si la Casa del Libro, ba chiar la Carturesti, cand ieseam intotdeauna cu o carte in plus (sau o vaza!!!!), pana incepuse saracu’ sa zica: „E interesanta cartea asta, dar te rog sa nu mi-o cumperi!!!” =))) [pe urma a devenit el chrismillian, de trebuia sa zic „nu-mi place nimic din magazinul asta”, altfel ma trezeam la iesire cu agende, purcelusi-suvenir, canite si cercei :)))]

E adevarat ca nu ma gandesc de doua ori cand e vorba sa daruiesc oamenilor ceea ce-si doresc, sau ceea ce mi se pare le-ar putea face placere. Imi place sa fiu atenta, sa captez dorinte mici, sa retin detalii fara importanta mentionate in momentele cele mai casual („fir-ar sa fie, iar tre sa ma leg la sireturi! nu stiu de unde se mai cumpara sireturi ca lumea, care nu se desfac la tot pasul!!”) si sa ma prezint cu sireturi pur si simplu pentru ca am surprins nevoia/ dorinta respectiva. Merg pe principiul ca darurile trebuie sa-i placa celui care le primeste, nu mie si ca daca esti putin atent poti face cele mai minunate cadouri fara multa bataie de cap. Cam cum zice si Inozza intr-un articol dedicat barbatilor :)

Drept e ca-mi si place sa migalesc la dedicatii, fundite si hartie fosnitoare; sa umblu prin magazine in cautarea darului perfect si sa ma bucur cand nimeresc, deci putem spune cu toata increderea Smilla + cadouri = L♥VE

Si, pentru ca mi se pune zilnic intrebarea „Si tu ce vrei de ziua ta?” si pentru ca imi vad prietenii amusinand fiecare miscare pe care o fac („s-a uitat la periute de dinti! poate vrea o periuta de dinti?”) si pentru ca Mih deja mi-a daruit cel mai fin si delicios mirositor body butter din lume, de la Crabtree and Evelyn Illipe butter, lemongrass and sugar si abia astept sa soseasca (via Amazon), m-am gandit sa compun un wishlist, intru orientare :P

  • incepem cu carti :) Josep Pla (le-am daruit pe toate si nu mai am nici una!!!), Le Clezio, orice de la Anthony Frost, Ghidul Dublinului. La carti e mai greu, pentru ca-mi cumpar aproape tot ce ma intereseaza.
  • filme: Anne of Green Gables Collector’s Box Set
  • parfumuri: D&G Light Blue, Bulgari The Blanc, Hugo Boss Woman, Acqua di Gio Woman
  • tot ce n-am timp/ bani sa fac: abonament la sala, vouchere diverse (exista voucher Carturesti!!), excursii la munte, mare sau New York ;;)
  • tehnologie: iPhone, internet mobil
  • accesorii: cercei, esarfe, genti de la Kipling :xx
  • orice de la Etam/ Woman’s secret
  • orice de la Sephora, Body Shop, L’Occitane

Cam asta imi trece prin cap, sunt constienta ca unora li se poate parea urat sa „ceri” lucruri, dar mie mi-ar placea sa am wish list-uri pentru zilele prietenilor mei si, fireste, e mai practic pe timp de criza sa orientezi putin decizia de cumparare in sensul in care ai nevoie, fie si numai ca sa eviti o avalansa de agende, pijamale si carti pe care le ai deja in dublu exemplar inca de anul trecut.

In timpul scrierii acestui post am facut ordine in cercei, in biblioteca, in pozele de pe calculator si-n sifonier.

Have a great week si lunea viitoare va fac cinste :P

2 răspunsuri »

  1. Wishlist-ul tau nu mi se pare doar util, ci si foarte altruist. :)) Pe bune, acum. Asta in ideea in care iti scutesti prietenii de o mare bataie de cap si primesti si tu ceva ce chiar iti doresti. O situatie win-win. Si eu ma gandeam sa le fac alor mei ceva asemanator. Am noroc insa cu prieteni care-ti seamana (la partea cu ultra-perceptivitatea) sau poate ca repet eu de atatea ori ce-mi doresc ca saracilor li se intipareste pe creier. :))

    PS: Apropo, cand e ziua ta? :)

Lasă un răspuns

