De ziua mea

Standard

La scoala. Ora libera, in sfarsit, dupa 6 ore nonstop de predare, lucrare etc. Stau la masa si cuget daca sa-mi stric sau nu dieta minunata cu o delicioasa felie de paine cu fasole batuta, marca my mother. Colega mea de mate, Adina, aflata si ea in pauza, ridica ochii din lucrarile pe care le corecta:

– Si cati ani ai facut, Christina?

– Treizeci si unu, raspund cuminte, pentru ca nici mie nu-mi vine sa cred.

– Bun, aproba cu seriozitate Adina. 31 e numar prim.

Colegii mei sunt mi-nu-nati!

8 răspunsuri »

  1. BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau!

  2. Raspunsul e absolut ge-ni-al si e incarcat intradevar de semnificatie matematica si neuronala. Abia peste 6 ani vei mai implini un numar prim de ani si atunci cifra va fi al 13-lea numar prim, in ordinea lor crescatoare. Sunt absolut sigur ca vei aparte de o serbare speciala din partea profesoarei de matematica.

    Contextul in care a venit raspunsul e si el important, colega ta minunata fiind in procesul de corectare a unor lucrari si e posibil ca textul unei probleme de algebra sa fi avut in enunt cuvintul „numar prim”.
    Cufundata in lumea interesanta a numelor prime, raspunsul a venit natural in urma unei conexiuni neurologice rapide de la nivelul zonei Intraparietal Sulcus( IPS) din cadrul lobului parietal sting, adica acea parte a creierului care este raspunzatoare pentru procesarea informatiei numerologice. Cu siguranta ca un studiu microscopic mai amanuntit ar arata faptul ca acea zona a creierului este foarte dezvoltata in cazul colegei tale si in anumite conditii ea poate eclipsa alte parti ale creierului care sunt raspunzatoare pentru limbaj si empatie si care in mod normal ar fi trebuit sa conduca la deja banalul „La Multi Ani!.

    De fapt ceea ce colega ta vroia sa iti transmita subliminal era „La Multi Ani primi de acum inainte!”
    Cred ca pe marginea acestui raspuns se poate scrie o nuvela, se poate face un film de scurt metraj sau se poate face o reclama.
    Subiectul merita dezvoltat si analizat!

    Nu, nu sunt matematician si nici neurochirurg, am IPS-ul mult prea mic pentru asa ceva.
    Iti urez si eu „La Multi Ani mi-nu-nati!” si la cit mai multi colegi mi-nu-nati!

    O mica obiectie am la interfata asta wordpress, mai precis la propozitia „Anunta-ma despre viitoarele comentarii aparute prin email” care ma instiinteaza sa bifez aceasta optiune.
    Dupa IPS-ul meu matematic, dpdv neuronal, corect ar fi fost „Anunta-ma prin email despre viitoarele comentarii aparute”.
    Asa poate intelege si IPS-ul meu mai bine cine pe cine anunta si cum.

    Acum ca am bifat aceasta optiune chiar daca nu o inteleg prea bine, sper sa fiu anuntat!

  3. „La Multi Ani CHRIIIIIIS!!!!!! Sa fii sanatoasa si sa ai parte de tot ce e mai bun, pentru ca meriti asta din plin! Ce zici de un concert la Ateneu pe 16 februarie in cadrul festivalului „Flamenco clasic si noile genuri”? Esti invitata mea:) spectacolul este la ora 19 (cred).

  4. Pingback: Ureche infundata, coafura rezista… la Roma « Puzzle

Lasă un răspuns

