Pisique nu se mai vede din zapada si inca opt motive pentru care totul e minunat

Standard

Wishlist-ul a fost o idee buna! Am primit feedback pozitiv pe el; oameni care mi-au spus ca i-am scapat de bataie de cap si alergatura, pentru ca s-au dus la fix si mi-au luat un cadou de pe lista, stiind deja ca o sa ma faca foarte fericita. Ceea ce s-a si intamplat! Urmeaza un wishlist de ce vreau sa fac in viata – cam ca asta de aici, daca as gasi si caietelul respectiv ar fi foarte misto – si, in curand, o vacanta de citit pe care o astept din toata inima!

De la Budapesta incoace sunt fan Angela Similea (Vio stie!! :)) si in aceasta minunata zi libera ascult Angela si ma pregatesc sa infrunt nametii spre posta din pantelimon unde ma asteapta yet another present.

Dupa ce ieri am scris despre iubire si gradini de flori, azi primesc telefon de la Tops, care a visat ca se plimba cu mine prin Florenta si admiram monumente si muzee si mancam la un restaurant elegant si pe ici pe colo ne faceam griji ca tot ce aveam la noi erau lei si trebuia sa gasim undeva sa schimbam euro. Dragut, nu? Mi-ar placea sa merg la Florenta.

4 responses »

  1. Da , frumos oras Florenta. Vezi ca ai insa o mica problema . Sa nu te indentifice conational de al lui Mutu si sa iti faca un test antidopping . Cine stie ce mai iese acum ?
    In rest oras frumos si plin de istorie .

Lasă un răspuns

