Back to school

Standard

E 9 jumate si mi-am incheiat pregatirile pentru prima zi de scoala din semestrul 2 care va fi maine!

Mi-am facut ghiozdanul, mi-am ascutit creioanele, am pus in penar un marker whiteboard nou-noutz, mi-am pregatit hainele (ba le-am si pus pe mine sa vad cum imi vin, la fel cum incercam odinioara sortuletul sa nu-mi fi ramas mic :)))), mi-am facut curat in sifonier, in biblioteca, pe birou, in cercei si in dosarele cu hartii pentru DP1, DP2 si bac romanesc, am luat cartile pe care le am de dus la scoala si bonurile Octaviei, mi-am incarcat telefonul.

Overpreparing for it is just one of my ways to deal with change.

Happy new semester si o saptamana minunata tuturor!

4 răspunsuri »

  1. Asa sa fie pentru toti. O sa avem un semestru tare agitat dar cu grija, ajutor de la noi si mai ales de la Cel de Sus, speram ca totul sa fie bine si frumos!
    Bafta multa tuturor!

  2. Multumesc ca a inceput scoala, si au venit si hartiutele acelea mici.
    Mi-am ascutit creioanele, am cumparat cartoane, hartii colorate, scotch si incep ore relaxate, ca sa aveti succes voi, cei cu materii mai importante :)

Lasă un răspuns

