leapsa: ce car in geanta

Standard

Leapsa vine de la Mara, care m-a linkuit ca „islandeza”, ceea ce m-a topit complet :x

Ce am in geanta?

Depinde de geanta. Am trei genti de baza:

  • una minuscula (portofel, telefon, touch, tigari, bricheta, card RATB, chei) cu care de obicei ies in uichend, se agata oblic si nu trebuie sa am grija ei.
  • ghiozdanul cu care merg la scoala si-n care car kilograme de carti, manuale, lucrarile copiilor, xeroxuri, agenda, penarul, servetele umede si uscate, portofel, telefon, chei, touch, guma de mestecat in cantitati industriale si, uneori, apa, suc, mancare, termos de cafea.
  • si geanta mea de la Kipling (finally!), in care port toate cele din geanta mica, agenda, penarul si, uneori, cate o carte sau fise pentru meditatie.

O constanta a tuturor gentilor sunt banii aruncati prin buzunare (astfel incat pot oricand sa incropesc vreo 10 lei daca-mi scutur bine toate gentile si ghiozdanele), buzunarele secrete cu tampoane de rezerva (mereu prind bine; cand se consuma reinnoiesc stocul), servetele folosite si tooot felul de chitante, bilete vechi, hartii diverse, notite, liste de cumparaturi, bomboane pe care nu le mananc pentru ca nu-mi plac bomboanele si alte chestii marunte pe care le arunc periodic si tot periodic reapar.

Adesea mai apar in geanta un spray de gura de la Amway, parfum, cercei de rezerva sau pentru cand uit sa-mi pun (am unii si-n penar), crema de fatza sau de maini sau ambele, sosete uscate sau ciorapi de schimb, makeup pe care nu-l folosesc decat foarte rar, servetele demachiante pentru cand ma machiez si incep sa ma usture ochii de la rimel, manusi de care uit, caciula si fular, reviste sau ziare de la metrou, pliante si vederi, o surubelnita, bilete loto de razuit, aspirine si xyzal.

De departe cea mai incapatoare geanta este a Inozzei, care-a reusit sa care adidasi, cadouri, lunchbox si poze in aceeasi poseta!! Eu cand iau lunchbox clar nu mai iau termos, iar cand am de dus cadouri renunt la lunch :)) Maybe I should get a bigger bag :))

Leapsa merge mai departe la cine o vrea, plus Viorel, pentru ca geanta incapatoare ca a lui n-are nicio doamna :)))

in poza cele trei genti si continutul actual

2 responses »

  1. Aia mica e cea mai draguta:D ca doar sora ei geamana e la mine:))*preferata mea* e si foarte practica pentru ca se poarta oblic cum ai spus si tu si deci pot sa-mi folosesc ambele maini *yey*!

Lasă un răspuns

