Nu am un cos pe nas

Standard

Nasul meu este un cos! Ceea ce nu mi s-a mai intamplat de… hmmm, cred ca de fapt e prima oara cand mi se intampla. Si nu e amuzant, pentru ca doare. Desi trebuie sa recunosc ca nu se vede din avion, cum credeam mai demult. Doar fiindca eu stiu ca e acolo nu inseamna ca il vede si calatorul care survoleaza spatiul aerian al Romaniei in drum spre Singapore.

Ieri am vazut poze din Bali si-am ascultat povesti de la carnavalul din Venetia. Si tot ieri am vazut pentru prima oara un rain stick, de care m-am indragostit forever inainte chiar de a sti ca este un instrument muzical. Uneori ma necajesc pentru ca pierd atata vreme intalnindu-ma cu oameni si stand la povesti, in loc sa fac lucruri importante. Dar vezi mata, pentru mine astea sunt lucrurile importante si e cazul s-o recunosc si sa nu ma mai decupez si pliez pe valorile altora, care nu-mi vin bine si ma strang la umeri. Zau.

Azi am fost la Giurgiu, unde am cunoscut niste oameni foarte simpatici si prietenosi si m-am simtit minunat.

Tot azi Pisique a avut pana si-am schimbat prima roata (vorba vine, traiasca tata!), apoi am mers la vulcanizare – chestii enorm de barbatesti care ma amuza.

Astept primavara si martisoarele.

Si „Castelul din nori s-a daramat”, de la Dana.

Deunazi am aflat ca Gogo si Afane au murit amandoi si ultimul Teodoreanu, daca o mai trai, e un var de-al lui Ionel.

For some reason, intotdeauna m-am intrebat cum ii chema de fapt pe cei doi gemeni (Osvald si Stefan) si ce au devenit ei. Intr-o vreme am fost fascinata de cartile lui Teodoreanu si de „Ursitul”, cartea scrisa de sotia lui.

Si acum ceva la care ma gandeam aseara :)

Lasă un răspuns

