Tahiti, Mahiti, Haiti, tot aia

Standard

Din ciclul aisberg, Goldberg, tot aia :))

Azi la scoala, intre multe alte discutii bazaitoare (te-ai vopsit! ce frumos! care Laura? da’ doua saptamani de vacanta nu erau bune? n-am tigari azi, am plecat repede de dimineata si…; va spun eu: cea mai buna friptura se face cand tii carnea la macerat in vin rosu; ma streseaza inspectia de vineri; asteapta tu sa ti-o aranjeze universul ca ramai fara def; uite cartea; vreau si eu un pix cu rosu, pliiiis; da’ marker de tabla are cineva? auzi, unde e scaunul ala? pai de ce sa nu aiba? lasa ca-i zic eu si sa vezi ca are! this girl is ruining her own life, she’s doing it to herself, I swear! pai cum sa nu mearga xeroxul? nu merge, frate, scoate un sunet ca la nebuni!! azi n-am nimic de mancare; da’ ce frumos e afara! hai la soare :) ne-a surprins vorba lui Viorel, in trecere, in drum spre optionalul cu Ying:

– Ati auzit ce-au facut tampitii nostri? Au trimis trupe in Tahiti in loc de Haiti!

Soc, stupoare, rasete infundate sau pe fatza, explicatii suplimentare (au incurcat astia numele, habar n-au tampitii de geografie) si concluzia:

– Niste idioti, la ce sa te astepti?!

Acum am aflat ca este un hoax pus la cale de „nenorocitii de la times punct ro” care pana si lor le-a scapat de sub control. Stirea a aparut pur si simplu pe site-ul lor de bascalie si pamflete (dealtfel simpatic) si a fost ulterior preluata de agentii de presa de la care te-ai astepta la o minima verificare a surselor, intinzandu-se prin Rusia, Franta si Italia.

Si jur, cand am auzit-o nici macar nu m-am mirat! Guvernul nostru e in stare de orice gafa, nu are nicio credibilitate, iar jurnalismul (mai ales TV) de azi ne-a obisnuit cu cele mai mari grozavenii, incat ne-am insensibilizat la tot/ de tot.

Nu stiu daca se zice „insensibilizat”.

Dar stiu ca le doresc la multe stiri ca asta celor de la times.ro, pentru ca m-am amuzat copios! Ah, si cititi si stirea cum ca se interzice AVATAR in Romania :))) Si comentariile :)) they rock!

6 răspunsuri »

  1. Am scris si eu despre asta pe blog, cu referire la un site local. Dar cred ca vina apartine exclusiv celor care au preluat stirea si care nu au fost in stare sa-si verifice sursele (desi profilul times.ro era destul de clar). Asta e…atata ne duce capul…

  2. Ai surprins atmosfera de ieri f bine, mult zgomot pentru nimic..si culmea nu mi-a scapat nimic,n-am pierdut nicio replica, stresata fiind, am captat tot. Incepem sa ne obisnuim si fara XEROX, devine periculos.Pupici si ma intorc la proiectele pentru vineri, sper sa fie cu noroc in seara asta.

  3. Rita, draga, tu esti ferita de stirile tv din Romania, de aceea ti-ai pastrat optimismul si increderea in oameni :P

    >:D< si hug pentru ca am citit pe fb ca ai tras azi o sperietura la volan :x

  4. :) Asa o fi! Apropo de stiri. Si sar’mana, n-a fost atat o sperietura, cat o trezire la realitate… ca io o cam alerg pe Buburuza mea! Hugs back! ;)

Lasă un răspuns

