Discrepanta reptilelor intre Scylla si Caribda

Standard

da, stiu, n-are nici un sens. in schimb are o sonoritate gadilatoare de neuroni poetici. ii am foarte excitati in ultima vreme, o fi de la primavara poate.

la fel ca si colegul meu cel mai minunat caruia nu-i tace gura o secundica macar si pe care uneori il banuiesc de error in connection intre gand si gura (chestie de care cu rusine recunosc ca si eu ma fac vinovata mai des decat as vrea sa recunosc :d), miros si eu in aer un parfum de primavara si mi se pare uneori cand merg pe strada ca lumea mi-e prietena si ca e atat de usor si de frumos sa intri-n vorba cu oricine, sa asculti o parere, sa dai o informatie, sa schimbi doua ganduri despre vreme, carti sau viata, sa spui o gluma sau sa razi la o gluma, sa simti conexiunea aia frumoasa care se stabileste intre doua inimi deschise, chiar si din greseala

din greseala? nimic nu este intamplator

am ajuns la pagina 450 cu „Castelul din nori s-a sfaramat”, maine ma duc la un curs, duminica ma duc dupa martisoare

mi se pare ca anul acesta martisorul a sosit prea repede si nu sunt pregatita pentru el :)

voi? ce planuri de uichend se arata?

have a nice one!

3 răspunsuri »

  1. Mi-a placut mult reflexia dumneavoastra error in connection intre gind si gura.Sunteti originala si poetica dar si profunda in acelasi timp.Ce parere aveti despre controlul personal asupra imprastierii mintii?

  2. ‘Sa simti conexiunea aia frumoasa care se stabileste intre doua inimi deschise’,de aceea v-am spus ca sunteti poetica,dar sa stiti,in general vorbind respect mult poetul

  3. Vasile, te rog muuuult sa nu-mi mai vorbesti cu dumneavoastra. Sunt Christina, sau Chris, sau Smilla, dar nu „doamna Chrismilla”, da?

    controlul personal asupra imprastierii mintii suna a ceva ce eu nu detin inca :))))), dar multumesc pentru aprecieri. Numai bine!

Lasă un răspuns

