Metafore

Standard

Nu e o leapsa, dar ar putea fi. Daca va place. Trebuie doar sa copiati „copilaria este” „serviciul este” etc. si sa completati cu propriile voaste metafore. Nu trebuie sa fiti poeti, doar sa ascultati putin soapta gandului atunci cand scrieti. Eu cred ca avem deja metafore pentru toate aceste lucruri, de aceea am incercat sa raspund cat mai mecanic, fara sa gandesc, cu „inima”, nu cu „mintea”.

Poate Sandra, Inozza, Ciupercutza, Ada, Mara, Suzi, Vio, Dana, Viorel, Alina, Rita au chef sa se joace? :) Va invit cu drag! Si puteti sa dati mai departe aceasta „leapsa a sufletului”.

Si, fireste, astept cu drag comentarii cu metafore!

P.S. Functioneaza mai bine cand se consuma o portie zdravana de Nichita Stanescu cu cca 3-4 ore inainte de a raspunde :)

metaforele mele:

Copilaria este o tumba pe campia inverzita a verii.

Serviciul este o cale catre un alt tu.

Scoala este o calimara cu cerneala de toate culorile!

Condusul este un joc pe calculator cu nivele in realitate.

Scrisul pe blog este o ploaie de intelesuri.

Gatitul este poarta catre simturi.

Slabitul este un drum ingust prin burta unei clepsidre.

Viata mea este coada unei comete.

Tristetea este noaptea sufletului.

Placerea este pajistea verde a sufletului.

Prietenii sunt izvoarele de lumina ale lumii.

Saptamana este roata carului care ne poarta prin viata.

Eu sunt corabia care nu-ndrazneste sa se avante in larg.

Prietenii mei sunt luminile din port.

Intelepciunea este o parere de bine.

Munca este scranciobul maturitatii.

Scrisul este libertatea pasarii in zbor.

Plansul este izvorul adanc al nicaierului.

Trecutul este paradis tesut din fire de paianjen.

Viitorul este o panza minunata tesuta din fir de frica.

Prezentul este acul care ne coase zilele.

Parintii sunt cetatea pe care-o lasi in urma cand pleci din tara ta.

Bunicii sunt armuri otelite captusite cu ciocolata.

Copilaria este farul unui port din care trebuie sa pleci.

Femininul este arcuirea unghiilor rosii.

Masculinul este ferecarea trupului in muschi si-a sufletului in poezie.

Sufletul este licoarea vietii vesnice.

Mintea este pavaza lucrurilor asa cum sunt.

Inima este zborul spre ceea ce va fi.

Amintirile sunt comori de naluciri cu arome imbietoare.

Muzica este cheita care intoarce ceasornicul universului.

7 răspunsuri »

  1. Am terminat saptamina aceasta de citit Mos Goriot de Balzac si de aceea mi-a ramas o compasiune pentru acest domn batrin deosebit care si-a iubit atit de mult pe cele doua fete contesa Anastasie si baroana Delphine

  2. Draga Chris,

    Iti multumesc frumos pentru invitatia la joaca. Din pacate, sunt cat se poate de non-metaforica lately. Mi-au placut, in schimb, metaforele tale, mai ales cea cu bunicii. Te imbratisez cu mult drag, corabie tematoare! :)

  3. Draga mea, chiar acum am citit articolul cu burberry burger si-am ramas uimita nu doar de ce le trazneste prin cap „alora de la marketing”, ci si de cat de misto suna in cuvintele tale! deci te iert ca n-ai dispozitie de metafore :P you are my favorite writer, oricum! >:D<

  4. Multumesc pentru joc.Esti un spirit ludic si sensibil.Vei fi nemuritor.Ai idei sanatoase, generoase.Daca ai compasiune pentru batrini si iubire pentru copii, esti un OM adevarat.Continua, e minunat jocul tau.felicitari, imbratisari

Lasă un răspuns

