The rumours of my death have been greatly exaggerated

Standard

Mi-am uitat la scoala agenda si penarul. Cel putin asa cred, pentru ca nu am nici o amintire despre ele dupa ora 3 fara ceva, cand am intrat la cursul optional de engleza. Le-am lasat in clasa? Am ajuns cu ele pana la cancelarie? Habar n-am. Pe drumul dintre clasa si ghiozdan s-au ratacit – si e prima oara cand mi se intampla. Dupa cum e prima oara azi ca imi uit in clasa materialele cu care am intrat; un uitat greu, definitiv, nu uitarea aia de moment cand ajungi la masa si zici „Hopa! Mi-am lasat in clasa cartea.”

Am obosit. Am prea multe pe cap (si nu-mi mai incap toate in cap [lol pt jocul de cuvinte neintentionat]). E astenia de primavara. Sunt cu gandul la Dublin si la Geneva in acelasi timp. M-am lasat doborata de hartii, coplesita de formulare, asfixiata de maculatura. Am inceput sa detest xeroxurile si foile, dar totodata le consider salvatoare cand cartile sunt prea groase si imposibil de parcurs in cateva zile. Jelesc inca moartea colegelor mele, desi viata merge inainte si de azi avem o noua colega. Timpul trece prea repede; noptile sunt prea scurte, uichendurile zboara. Daca m-as desena acum, as fi probabil zaluda, sfasiata, smulsa in toate partile – un puzzle de om. Urmeaza examene, inspectie de def, iar examene, hartii nenumarate, note. Capatul se vede abia in iunie; apoi vara de tocit pentru def. Sunt cam batrana sa ma mai inham la asta, zau. Dar a zis-o si Marcu insusi:

Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter. Mark Twain

Mark Twain si cu Oscar Wilde stiu sa ma faca sa rad in orice situatie. Mai sunt si orele de literatura la clasa a 6-a care, atunci cand sunt reusite, sunt un deliciu. Si mai adaug: cafeaua de dimineata, aerul curat de dupa ploaie, prietenii, Pisique, vocea draga a lui Rodi :-), avioanele, doctorul Yalom si blogul. Atunci cand ma detasez de lumea de hartii, lucrurile se vad colorat si armonios alcatuite.

Iar azi e ziua lui Iulius – fratele meu preferat (si singurul!), caruia ii doresc o viata plina de dragoste, bucurie si soare. La multi ani! Sor-ta e inecata in hartii si si-a uitat agenda si penarul la scoala, ceea ce o mega-scoate din pepeni. Apropo, stii ca am vrut sa-ti iau de ziua ta o cana cu o oaie pe care scria happy birthday? Dar pana la urma imi place mai mult cadoul pe care ti l-am luat. :) Si sper sa mergem in Germania together soon. Da?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter.
Mark Twain

“Quotation is a serviceable substitute for wit.” Oscar Wilde quote

7 răspunsuri »

  1. Rezultatul: aruncat tone de hartiii; eliberat cateva rafturi; muuult mai multa liniste la mansarda.
    Gasit agenda si penar in clasa unde am avut optionalul.

    Si recidiva la uitare: am incercat sa pun a doua oara acelasi listening, numai ca sa descopar, ca si prima data, ca trackul respectiv lipseste de pe CD. Copiii, spre cinstea lor, n-au ras, nici nu m-au blagoslovit cu epitetul „senila”, ci mi-au reamintit politicos ca e a doua oara cand incercam sa ascultam o inregistrare care nu exista.

    Like, lol.

  2. Azi sunt doua saptamani de la accidentul care m-a lasat fara Dana si Adina… Ma gandesc foarte mult la ele; azi dimineata m-am gandit la Adina si langa mine, aproape peste capul meu, a zburat un porumbel si am zambit.

    Visez morti si moarte, sfarsituri si gol si ma trezesc in fiecare dimineata dintr-un somn greu si totusi placut.

    Si mi-e dor mult mai des de Cristiana si de Eva. Le-as vrea inapoi la scoala :)

Lasă un răspuns

